اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

قطعه «ساده بود» منتشر شد+صوت

قطعه «ساده بود» به آهنگسازی سپاس صدرنوری و خوانندگی حسام عبدی و تنظیم سروش محمدی منتشر شد.

قطعه «ساده بود» منتشر شد+صوت

به گزارش خبرگزاری فارس، قطعه «ساده بود» به آهنگسازی سپاس صدرنوری و خوانندگی حسام عبدی و تنظیم سروش محمدی در قالب یک فضای متفاوت و غیر متعارف توسط موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

سپاس صدرنوری نوازنده  و آهنگساز ۱۸ ساله، با اشاره به انگیزه‌ها و دغدغه‌هایش برای آهنگسازی این اثر توضیح داد: همکاری با حسام عبدی و سروش محمدی به عنوان تنظیم‌کننده قطعه «ساده بود» اتفاق بسیار ویژه‌ای برای من بود که در آن کوشش کردیم  فضای متفاوتی از یک قطعه با کلام را در شنوندگان ایجاد و با صدای گرم حسام عبدی روی شعر زیبا و پرمحتوای زنده یاد قیصرامین پور فضای خاطره انگیزی را تداعی کنیم. شرایطی که می‌تواند خاطرات دوران کودکی را در ما زنده کند. به هر حال انتشار قطعه «ساده بود» اولین همکاری رسمی من و گروه اجرایی این اثر است که امیدوارم در این زمینه شاهد استمرار تولیدات باشیم.

قطعه «ساده بود» با شعری از زنده یاد قیصر امین پور، آهنگسازی سپاس صدرنوری، خوانندگی حسام عبدی، تنظیم سروش محمدی پس از کسب اجازه از خانواده زنده یاد قیصر امین‌پور با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۱۶۷۲-۱۳۹۸ توسط موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» در دسترس مخاطبان قرار گرفت. از سپاس صدرنوری پیش از این دو آلبوم «در آغوش رنگ‌ها» و «به صد سو» به آهنگسازی و نوازندگی پیانوی وی توسط موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش منتشر شده بود.

در ادامه می‌توانید آهنگ «ساده بود» را بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول