اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

2 هزار خانواده بردسکنی اشتغال خانگی دارند/ فعالیت 590 شرکت تعاونی در بردسکن و خلیل‌آباد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به اینکه 2 هزار خانواده بردسکنی اشتغال خانگی دارند، گفت: تسهیلات اعطایی به مشاغل خانگی در بردسکن در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

2 هزار خانواده بردسکنی اشتغال خانگی دارند/ فعالیت 590 شرکت تعاونی در بردسکن و خلیل‌آباد

محمد سنجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، از فعالیت 590 شرکت تعاونی در بردسکن و خلیل‌آباد خبر داد و گفت: از این تعداد 350 شرکت تعاونی در بردسکن و 240 شرکت تعاونی در خلیل‌آباد فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات اعطایی به مشاغل خانگی در بردسکن در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار خانواده بردسکنی اشتغال خانگی دارند، تاکید کرد: طرح مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان با 320 عنوان فعالیت کاری از دیگر طرح‌های اقتصادی برای خانواده‌ها است.

سنجری با بیان اینکه دستگاه‌ها باید با ترغیب افراد و خانواده‌ها به‌کار و تلاش در عرصه مشاغل خانگی، آن‌ها را از ورود به‌کار کارگاهی تجمیع شده مشاوره کنند، اضافه کرد: 35 تا 40 درصد جویندگان کار در خراسان رضوی را فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند که آمار بالایی است، بنابراین باید در شهرستان‌ها همه دستگاه‌های اداری تلاش کنند با تمهیدی که دولت در به‌کارگیری این افراد گذاشته شده از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه اشتغال روستایی 5 هزار و 800 طرح با رقمی بالغ بر 410 میلیارد تومان موفق به‌دریافت تسهیلات شدند که از محل پرداخت این تسهیلات برای 12 هزار و 800 نفر اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/ 70050  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول