اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مغفول ماندن سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سیاست‌های 14‌گانه مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت مورد غفلت واقع شده است.

مغفول ماندن سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر مردانی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جمعیت یکی از مؤلفه‌های قدرت در هر کشوری است، گفت: جمعیت امروزه می‌تواند به‌عنوان یک فرصت یا تهدید برای هر کشوری محسوب شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اگر برنامه‌ای برای آموزش، اشتغال و رفع نیازهای جمعیت در هر کشوری وجود نداشته باشد، قطعا جمعیت زیاد یک تهدید است؛ اگر بر روی آمارهای ازدواج، طلاق، موالید و مرگ یک تحلیل درست ارائه شود قطعا در تصمیم‌گیری نهادهای متولی تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های 14‌گانه مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت مورد غفلت واقع شده است، خاطرنشان کرد: امروز در چهارمحال و بختیاری شاهد کاهش موالید، بالارفتن سن ازدواج، افزایش طلاق و مهاجرت هستیم.

مردانی تأکید کرد: اگر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متولی به وظایف و مأموریت‌های محوله در حیطه جمعیت به درستی عمل کرده بودند، قطعا وضعیت کنونی بهتر بود، برای رسیدن به نتیجه مطلوب تمام دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت وارد میدان شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول