اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تفکر انقلابی بیمه‌گر نظام اسلامی است

معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تفکر انقلابی بیمه‌گر نظام اسلامی و تضمین کننده پیشرفت روز افزون آن در مسیر تحقق اهداف است.

تفکر انقلابی بیمه‌گر نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمید ماندگاری شامگاه چهارشنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه قشم اظهار داشت: امروزه ایران اسلامی در اوج قدرت بوده و تنها کشوری است که در دفاع از خود جسارت ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا و توقیف نفت‌کش متخلف انگلیس را دارد.

معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیروهای بسیجی شهادت طلب را پشتوانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: حضور آگاهانه بسیج در صحنه‌های مختلف موجب هراس دشمنان است.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم بیان کرد: تفکر انقلابی بیمه‌گر نظام اسلامی است و تا زمانی که چنین تفکر بر کشور حاکم باشد نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار روز افزون قرار دارد.

الگوگیری از مالک اشتر نیاز جامعه بسیجی امروز

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در امور اقشار بسیج نیز در این جشنواره گفت: الگوگیری از مالک اشتر لازمه جامعه بسیجی امروز است.

رحمت‌اله دهقانی ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و خیرخواهی را از ویژگی‌های بارز مالک اشتر برشمرد و ادامه داد: بسیجیان باید در راستای تقویت این خصایص در خود تلاش کنند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، همراهی در صحنه‌های مختلف انقلاب را از ویژگی‌های ستودنی مردم شیعه و سنی جزیره قشم عنوان و خاطرنشان کرد: حراست از چنین روحیه‌ای یکی از وظایف بسیجیان قشم به شمار می‌رود.

طی این آیین پنج تن از فرماندهان پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و رده‌های برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول