اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تقابل پارس جنوبی و ذوب آهن در جم/ هواداران چشم انتظار اولین میزبانی هستند

تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان از هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم می‌روند.

تقابل پارس جنوبی و ذوب آهن در جم/ هواداران چشم انتظار اولین میزبانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، پارس جنوبی در شهر جم میزبان ذوب آهن اصفهان است.

شاگردان فراز کمالوند و علیرضا منصوریان در هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر مسابقه خود را با شکست برابر رقیبان به پایان رساندند و در هفته دوم باید به مصاف هم روند.

دیدار افتتاحیه لیگ برتر با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی انجام شد که جمی‌ها علی‌رغم همه مشکلاتی که داشتند یک بازی منسجم و امیدوارکننده در برابر تیمی که سه فصل پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شده را انجام دادند و به گفته خیلی از کارشناسان فوتبالی، پارس جم در هفته نخست خیلی بهتر از پرسپولیس میزبان بازی کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز در دیدار هفته اول لیگ برتر به مصاف سایپا رفت که این مسابقه را 3 بر 2 باخت. شاگردان علیرضا منصوریان که در اکثر بازی‌ها با کامبک به پیروزی می‌رسیدند در این مسابقه غافلگیر شدند و از تیم سایپا کامبک خوردند تا هفته اول لیگ برتر را با شکست پشت سر بگذارند.

شب گذشته مراسم معارفه بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد و اولین تمرین تیم فوتبال پارس جنوبی در جم با حضور هواداران و مردم برگزار شد و بازیکنان زیر نظر سرمربی به کارهای تاکتیکی پرداختند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند.

ورزشگاه تختی شهر جم نیز نواقص آن رفع شده و دیدار جمی‌ها با ذوب آهن در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. هنوز در خصوص نحو بلیط فروشی این مسابقه اطلاع رسانی نشده و با توجه به نصب فقط 5 هزار صندلی در جایگاه هواداران بیشتر از این تعداد از ورود هواداران جلوگیری خواهد شد.

با استعفاء بهرام رضاییان، هنوز مدیرعامل جدید تیم فوتبال پارس جنوبی معرفی نشده و قطعا این تیم بدون داشتن مدیرعامل به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

طبق اعلام هیات فوتبال شهرستان جم، نشست خبری قبل از دیدار پارس جنوبی و ذوب آهن عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و فراز کمالوند و علیرضا منصوریان پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

باید دید دو تیمی که در هفته نخست لیگ برتر شکست را تجربه کرده‌اند در هفته دوم چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد. هواداران جمی بی‌صبرانه منتظر آغاز این مسابقه هستند تا همچون فصل‌های گذشته، ورزشگاه تختی را به جهنمی برای سایر تیم‌ها تبدیل کنند.

به گزارش فارس، دیدار پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان از ساعت 20:00 روز جمعه 8 شهریورماه در ورزشگاه تختی شهر جم آغاز می‌شود که حمیدرضا اکبریان به همراه محمد راهی و فرهاد مروجی و با نظارت محمود رفیعی این مسابقه را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول