اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت ترسیم چهره منفور بی‌حجابی توسط رسانه‌ها و فعالان هنری در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رسانه‌ها و فعالان هنری چهره منفور بی‌حجابی را در جامعه ترسیم کنند و اثرات مخرب آن را با زبان هنر به تصویر بکشند.

ضرورت ترسیم چهره منفور بی‌حجابی توسط رسانه‌ها و فعالان هنری در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، اظهار کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه نهادینه شود.

وی با اعلام اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت مناسب در سطح ادارات اجرایی می‌شود، تصریح کرد: ناهنجاری‌ها در خارج از محدوده اداری وجود دارد و باید تلاش کنیم که فرهنگ ایده‌آل امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه عملیاتی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مختص به حجاب و عفاف نیست در سایر بخش‌ها باید این فرهنگ عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه نباید از تاثیر هنر در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر غافل شد، گفت: هنرمندان در کنار اصحاب رسانه نقش اساسی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌توانند ایفا کنند.

زارع خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و فعالان هنری بی‌حجابی را به یک پدیده فرهنگی منفور معرفی کنند و در فضای رسانه‌ای اقدامات فاخر و اثرگذاری در حوزه ترویج فرهنگ و عفاف باید اجرای شود.

وی با اعلام اینکه برای جلوگیری از ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حتی بالاتر از آن امر به معروف و نهی از منکر باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند، تصریح کرد:  در داخل سازمان‌ها بسیاری از مسائل حل و فصل شده است اما برخی چالش‌ها در بدنه جامعه است.

مدیرکل ارشاد مازندران با اشاره به توریستی بودن استان مازندران، افزود: تردد افراد با فرهنگ‌های متفاوت تا حدودی تداخل فرهنگی در استان ایجاد کرده است که برای مقابله با این بخش در حوزه فرهنگ‌سازی باید به صورت جدی‌تر عمل کرده و مردم استان باید صادر کننده فرهنگ باشند و بیشتر از اینکه تاثیر پذیر باشند اثرگذاری داشته باشند.

انتهای پیام/86004/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول