اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نگاه بنیاد مسکن به صدر جدول

هفته ششم مسابقات پینت بال استان با نام سینگو لیگ هرمزگان شامگاه چهارشنبه در حالی برگزار شد که صدر نشین لیگ مقابل پارس متوقف شد.

نگاه بنیاد مسکن به صدر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته ششم لیگ پینت بال استان با توقف صدر نشین و برد قاطع بنیاد مسکن و سینگو همراه بود.

در اولین دیدار هفته ششم  دو تیم آکادمی سینگو و فانتوم رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که آکادمی توانست در یک دیدار یک طرفه با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود بگذرد تا جایگاه سوم جدول را از آن خود کند.

در دومین دیدار و یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لیتل جاینتس صدر نشین برای تداوم صدرنشینی به مصاف پارس رفت که نتوانست پیروز این دیدار باشد تا فاصله امتیازی خود با تیم‌های دوم و سوم کمتر کند.

دیدار سوم را دو تیم دینگو و ام تی دی برگزار کردند که دینگو توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کند و در دیگر بازی حساس این هفته بنیاد مسکن برای نزدیک تر شدن به صدر جدول از اسنایپر پذیرایی کرد که توانست با برد قاطع دو بر صفر میهمان خود را شکست دهد و با 13 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.

فولاد و ویژه دیدار پنجم را برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه 2 بر  یک به سود فولاد به پایان رسید و در بازی دیگر این هفته سینگو توانست با حساب دو بر صفر آتش نشانی را به آتش بکشد تا با کسب 12 امتیاز جایگاه چهارم را در اختیار بگیرد و آرام آرام خود را یکی از مدعیان قهرمانی قلمداد کند.

در آخرین دیدار این هفته نیز جدال شهرداری و مخابرات با پیروزی شیرین 2 بر صفر شهرداری چی‌ها به پایان رسید تا شهرداری با این برد جمع امتیازات خود را به عدد 12 برساند و جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص دهد.

لیگ پینت بال استان هرمزگان به عنوان اولین لیگ پینت بال کشور است که از امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و هر هفته به شکل منظم برگزار می‌شود.

پینت بال یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیات ورزش‌های همگانی است که فرجام دانش مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس ریاست کمیته پینت بال استان را بر عهده دارد.

در پایان هفته ششم برترین ها نیز معرفی شدند که صابر رضایی از تیم دینگو، آریا طاهری از تیم پارس، کیارش کریمیان از تیم فولاد، کسری معتضد کیوان از تیم شهرداری و علی دهقان از آکادمی سینگو به عنوان برترین‌ها لقب گرفتند.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول