اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم ترافیک شهریوری در محورهای شمال/ کندوان و هراز فردا یک‌طرفه است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد خودروها در برخی مقاطع محور هراز سنگین و برخی مقاطع به‌صورت نیمه‌سنگین است.

تداوم ترافیک شهریوری در محورهای شمال/ کندوان و هراز فردا یک‌طرفه است

محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران باتوجه به ماه پایانی تابستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  درحال حاضر تردد خودروها در برخی مقاطع محور هراز سنگین و برخی مقاطع به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به ترافیکی پرحجم در ورودی شهرهای پل‌سفید و زیراب محور سوادکوه و همچنین از مسیر ساری تا تاکام، افزود: همچنین آمد و شد خودروها در محدوده مکارود تا ولی‌آباد محور کندوان به‌صورت سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  درباره وضعیت جوی محورهای استان، اضافه کرد: هوای استان نیمه‌ابری و در محدوده گدوک محور سوادکوه شاهد مه‌آلودگی هستیم.

هاشمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران باتوجه به پایان هفته، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 فردا از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: همچنین محورهای هراز و کندوان نیز فردا یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  با اشاره به اعمال محدودیت مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر، گفت: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول