اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب»

همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و به همت شرکت آب و فاضلاب و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شرکت‌کنندگان در این همایش مسیر بین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد جمکران را به صورت رفت و برگشت رکاب زدند و ضمن گرامیداشت هفته دولت، بر ضرورت مصرف بهینه آب، صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در مصرف این مایع حیاتی تأکید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان این همایش که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسؤولان استان برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت و نقش آب در زندگی اظهار داشت: مصرف بهینه آب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه مورد توجه قرار گیرد و هر روز بیش از گذشته بر آن تاکید شود.

وی با بیان اینکه کشور ما به ویژه استان قم در اقلیمی نیمه‌خشک و کم آب قرار دارد، خاطرنشان کرد: به همین علت باید منابع آبی را که در دسترس داریم به درستی مدیریت کنیم و مصرف بهینه را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

علی جان صادق پور فرهنگ‌سازی را ضرورت فراگیر کردن مصرف بهینه آب در جامعه دانست و گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی می‌توان از روش‌های مختلفی از جمله ورزش بهره برد و در غالب حرکت‌های نمادین ورزشی «مصرف بهینه آب» را به جامعه منتقل کنیم.

وی با اشاره به محدودیت منابع آبی، تجدید ناپذیر بودن آب و صرف هزینه‌های سنگین برای رسیدن آن به دست مردم گفت: با استفاده درست از مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری می‌توان این مایع حیاتی را برای نسل‌های آینده حفظ کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه بر ضرورت پرداختن به امر ورزش در جامعه نیز تأکید کرد و یادآور شد: برای حفظ سلامتی جسم و روح و افزایش نشاط در جامعه برگزاری همایش ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و... به نوعی ترویج یک امر به معروف است.

وی در پایان از همکاری اداره کل ورزش و جوانان، اورژانس، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌هایی که شرکت آب و فاضلاب را در زمینه برگزاری این همایش دوچرخه‌سواری یاری رساندند، قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این همایش در سخنانی از ابتکار و خلاقیت مدیریت شرکت آب و فاضلاب در برگزاری همایش‌های ورزشی قدردانی کرد و با بیان اینکه حرکت آبفای استان می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌های دولتی باشد، گفت: حمایت شرکت آب و فاضلاب از فعالیت‌های ورزشی هم در مصرف بهینه آب و هم در رشد توسعه ورزش نقش تأثیرگذاری دارد.

رسول منعم با تأکید بر اینکه ورزش گروهی منجر به طول عمر انسان می‌شود، یادآور شد: فراگیر شدن ورزش همگانی در بین کارکنان دولت نیز می‌تواند رادمان و بازده کاری را ارتقا داده و اتحاد و دوستی را بین همکاران یک سازمان افزایش دهد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول