اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعزام 200 روحانی در ایام محرم به شهرستان داراب

امام جمعه داراب گفت: در ایام محرم و صفر 200 مبلغ از شهرهای قم، مشهد، اصفهان، شیراز و داراب در نقاط مختلف شهرستان داراب حضور یافته و به اجرای مراسم می‌پردازند.

اعزام 200 روحانی در ایام محرم به شهرستان داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، حجت‌الاسلام رضا صادقی ظهر امروز در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: هیات مذهبی جهت برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) آمادگی لازم را ایجاد کرده‌اند و جمعی از روحانیون از حوزه‌های علمیه برای هدایت و ارشاد مردم در این مراسم حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: در ایام محرم و صفر ۲۰۰ مبلغ از شهرهای قم، مشهد، اصفهان، شیراز و داراب در نقاط مختلف شهرستان حضور یافته و به اجرای مراسم می‌پردازند.

صادقی تاکید کرد: شایسته است بخشداران هماهنگی لازم را با دهیاران و شوراهای شهر و روستا داشته باشند و آنها را در استقرار مبلغان و برپایی مراسم عزداری اباعبدالله(ع) یاری کنند.

امام جمعه داراب خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه مراجع تقلید بر سخنرانی در مراسم عزاداری امام حسین(ع)، در این ایام در همه مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، جلسات وعظ و سخنرانی برقرار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: دست استکبار جهانی از آستین منافقین بیرون آمد و ترورهای متعددی را در ابتدای انقلاب اسلامی رقم زد.

صادقی افزود: استکبار هنگامی که نتوانست با ترور شخصیت‌های نظام خللی به انقلاب وارد کند، به نفوذ منافقین متوسل شد اما باز هم نتوانست اراده مردم را در حرکت عظیمی که در پیش گرفته بودند، سست کند.

امام جمعه داراب خاطرنشان کرد: وجود ۱۷ هزار شهید ترور در ابتدای انقلاب بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که تروریست واقعی ابرقدرت‌ها هستند و این حرکت خبیثانه را با شکل‌گیری داعش، کودک‌کشی در فلسطین، یمن و... ادامه داده‌اند.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته دولت، میز خدمت امروز در محل مصلای نماز جمعه مستقر و مدیران دستگاه‌های دولتی با حضور در مصلی به پاسخگویی مردم پرداختند.

انتهای پیام/76020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول