اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

قصه اولین طنز انقلابی تلویزیون چیست؟/ ماجراهای متفاوت 2 برادر در «زیرخاکی»

مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» که به کارگردانی جلیل سامان کلید خورده، اولین سریال طنز با موضوع رویدادهای دوران وقوع انقلاب اسلامی به حساب می آید.

قصه اولین طنز انقلابی تلویزیون چیست؟/ ماجراهای متفاوت 2 برادر در «زیرخاکی»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،تا به حال سریال قابل توجهی با موضوع اوایل انقلاب و اواخر دوره پهلوی که بخواهد نگاهی طنز به این موضوع داشته باشد، نداشته ایم و حالا «جلیل سامان» تصمیم دارد اولین سریال در این حوزه را بسازد.

پژمان جمشیدی نقش اول این سریال است که در دو فصل تولید می‌شود و ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی‌زاده ار دیگر بازیگران آن هستند.

اما ماجرای سریال از سال 56 آغاز میشود، فریبرز که به همراه همسر و فرزندش زندگی می کند به قصد یافتن گنج زمین خانه قدیمی را می کند، اما جستجوهای او زیر نظر ساواک است...

«زیرخاکی» که با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» برای پخش آماده خواهد شد، سریالی مفرح است که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول