اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راه‌اندازی موزه خط عاشورایی در جهرم

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر جهرم گفت: موزه خط عاشورایی جهرم در مکان تاریخی کارخانه پنبه جهرم مهرماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

راه‌اندازی موزه خط عاشورایی در جهرم

حسن خوش‌نیت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به شروع راه‌اندازی موزه خط عاشورای جهرم به عنوان اولین و تنها موزه خوشنویسی عاشورایی در جهان اظهار داشت: آغاز فعالیت‌های مربوط به این موزه به همت شهرداری جهرم و همراهی امام جمعه جهرم، فرمانداری جهرم، انجمن خوشنویسان فارس، دبیرخانه رویداد ملی خوشنویسی، خوشنویسان جهرم و جوانان دوستدار هنر، از فروردین ۱۳۹۸ بوده است.

وی با اشاره به این موضوع که موزه خط عاشورای جهرم در مکان تاریخی کارخانه پنبه جهرم و متعلق به شهرداری جهرم می‌باشد ادامه داد: اقدامات مرمت آن شروع و با توجه به اینکه اختتامیه‌ی رویداد ملی خوشنویسی «ع» نیز در مهرماه در جهرم برگزار می‌شود و آثار برگزیدگان این رویداد نیز همزمان با اختتامیه در این موزه نگهداری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر جهرم با بیان اینکه خیرین نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه و برپایی رویداد ملی خوشنویسی ع و موزه خط عاشورای جهرم به عنوان بانی حمایت کننده مالی نیز نقش مهمی ایفا کنند‌ یادآور شد علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر از این دو رویداد به سایت www.ence.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول