اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

18 کیلومتر از مسیر گالیکش به جنگل گلستان تعریض و آماده بهره‌برداری است

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: تعریض جاده گالیکش به تنگراه و ورودی جنگل گلستان 37 کیلومتر است که تاکنون 18 کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده است.

18 کیلومتر از مسیر گالیکش به جنگل گلستان تعریض و آماده بهره‌برداری است

حسین مایلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تعریض مسیر گالیکش به ابتدای جنگل گلستان 37 کیلومتر بوده که تاکنون 18 کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده و آماده بهره‌برداری است و مابقی آن نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی درباره روند ساخت بیمارستان 91 تختخوابی شهرستان گالیکش تصریح کرد: بیمارستان 91 تختخوابی این شهرستان در سال گذشته کلنگ‌زنی شد و تاکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و تا پایان امسال به مرحله سفت‌کاری می‌رسد.
فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: اعتبار این بیمارستان 50 میلیارد تومان است که در فاز اول تا مرحله اسکلت 10 میلیارد تومان به این بیمارستان تخصیص یافته است.

* بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش با کاربری «توریسم‌درمانی» تا پایان این دولت به بهره‌برداری می‌رسد
وی ادامه داد: این بیمارستان در فضای 10 هزار متر مربع ساخته می‌شود و تلاش می‌کنیم به عنوان یک بیمارستان «توریسم درمانی» تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.
مایلی درباره پروژه‌های «دهستان ینقاق» گفت: آبرسانی به این دهستان تا پایان امسال انجام می‌شود و پروژه‌های دیگر مانند احداث سالن بوکس، تبدیل کانال‌های خاکی این حوزه به کانال بتونی، راه‌اندازی بازارچه پوشاک و آسفالت مسیرهای روستایی این دهستان در حال پیگیری است و امید داریم به زودی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: میدان تره‌بار شهرستان با اعتبار 20 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و با بهره‌برداری از آن 120 نفر اشتغالزایی می‌شوند.

* در حال حاضر 38 واحد اقامتی و بوم‌گردی در گالیکش فعال است
فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی خوب گردشگری در این شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر 38 واحد اقامتی و بوم‌گردی در شهرستان فعال است که تاکنون 13 واحد آن مجوز لازم را دریافت و مابقی در حال سیر مراحل اداری برای صدور مجوز هستند.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول