اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عملکرد کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر ورزش عالی بود

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه امسال در المپیاد استعدادهای برتر با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر، عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان دادند.

عملکرد کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر ورزش عالی بود

جلال عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: عملکرد کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر ورزش در حد بضاعت مالی و استعدادهای موجود در استان بسیار عالی بود؛ ورزشکاران کرمانشاه در جمع تیم‌های تیپ دو جایگاه دوم را از آن خود کرده و این نشان از توان بالای ورزشکاران این استان دارد.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: هیأت‌های ورزشی همچون شنا، قایقرانی و کنگفو که دارای برنامه‌ریزی مناسب در حوزه کاری خود بودند در این المپیاد عملکرد موفقی از خود نشان دادند که با درخشش در مسابقات توانستند مدال‌های طلای مناسبی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه اگر استان کرمانشاه به میزبانی‌های مدنظر خود دست پیدا می‌کرد، عملکرد موفق‌تری خواهد داشت، گفت: استان کرمانشاه در بیش از 10 رشته ورزشی درخواست میزبانی داد و تنها میزبانی شنا از رشته‌های درخواست شده موافقت شده و میزبانی هاکی و هندبال به استان کرمانشاه تحمیل شد.

عزیزی افزود: درخواست میزبانی در رشته‌های که استان کرمانشاه استعدادهای زیادی دارد همچون ووشو، باستانی، کاراته و کونگفو داده بودیم و اگر با این میزبانی‌ها موافقت می‌شود مدال‌های طلای بسیار بیشتر کسب کرده و جایگاه بسیار بهتری داشتیم.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملکرد هیأت‌های ورزشی پس از این المپیاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و قطعا به هیأت‌های که ضعیف عمل کرده اند تذکر داده شده و از هیأت‌های موفق نیز قدردانی خواهد شد.

وی یادآور شد: المپیاد استعدادهای برتر نشان داد که در برخی از هیأت‌های ورزشی  موفق هستیم، برخی نیازمند فعالیت بیشتر است و برخی دیگر نیز از عملکرد مناسبی برخودار نیست.

* اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه متولی حضور تیم‌ها در لیگ های ورزشی نیست

معاون ورزش و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که ادامه فعالیت ورزشی استعدادهای برتر به چه شکل خواهد بود، اظهار داشت: واقعیت این است که اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه متولی حضور تیم‌ها در لیگ های ورزشی نیست و این امر باید توسط هیأت‌های ورزشی برنامه‌ریزی شود.

عزیزی ادامه داد: هیأت‌های ورزشی باید برنامه‌ریزی لازم را برای حضور در لیگ‌های معتبر انجام داده و با حمایت اسپانسرهای مالی در لیگ‌های ورزشی حاضر شوند، اما این حقیقت را باید پذیرفت که فرهنگ حمایت مالی از ورزش در استان کرمانشاه بروز و ظهور چندانی ندارد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از منابع مالی مناسبی برخوردار است، اما فرهنگ حمایت از ورزش در این حامیان مالی بروز پیدا نمی‌کند و رسانه‌های ورزشی و هیأت‌های ورزشی باید در این زمینه فعال بوده و در راستای برطرف کردن این مشکل گام بردارند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول