اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیران مانند مردم عادی زندگی کنند

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مسئولیت نباید رفتار و اخلاق مدیران را تغییر دهد گفت: مدیران باید مانند مردم عادی زندگی کرده و مردم به ویژه طبقات پایین‌دست و محروم جامعه را دریابند.

مدیران مانند مردم عادی زندگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر ضمن فرارسیدن ماه محرم این ماه را فرصتی برای شناخت ابعاد فلسفه عاشورا دانست و اظهار کرد: حرمت این ماه باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت است گفت: مدیری که امانتدار باشد تحت تاثیر برخی افکار قرار نمی‌گیرد و به وظایف خود عمل می‌کند.

امام جمعه ملایر خطاب به مدیران افزود: مدیران واقعی کسانی هستند که در چارچوب قانون عمل کرده و مردم را هدایت کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت نباید رفتار و اخلاق مدیران را تغییر دهد افزود: مدیران باید مانند مردم عادی زندگی کرده و مردم به ویژه طبقات پایین‌دست و محروم جامعه را دریابند.

برقراری با اشاره به اینکه دشمنان همیشه در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند گفت: ضد انقلاب و منافقان از هیچ کوششی در این راه دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه همه ما باید در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم و رهبری را تنها نگذاریم گفت: اگر در این مسیر حرکت کنیم بسیاری از مشکلات ما حل و دشمنان ناامید می‌شوند.

امام جمعه ملایر با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مهم‌ترین فرایض دین اسلام تصریح کرد: همه ما باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم.

وی در ادامه به مسئله مهم حجاب در اسلام اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز در جامعه شاهد نابسامانی در حوزه حجاب هستیم.

برقراری بدحجابی و ترویج آن را از برنامه‌های دشمن دانست و افزود: حجاب نماد دین ماست و امروز دشمن حجاب بانوان را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه بدحجابی و بی‌حجابی با دین و انقلاب مغایرت دارد گفت: نیاز است کار فرهنگی بیشتری برای مقابله با برنامه‌های دشمن و بدحجابی در جامعه انجام شود.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول