اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گمرک تخصصی سیگار در کردستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل گمرکات کردستان گفت: گمرگ تخصصی سیگار در کردستان راه‌اندازی می‌شود.

گمرک تخصصی سیگار در کردستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بختیار رحمانی‌پور ظهر امروز در پنجمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کردستان، اظهار کرد: چندین قلم کالا در بحث آزمایشگاه‌های مجهز و کارشناسان خبره مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پسته و زعفران، طلا و جواهرات، پیش‌سازهای مواد مخدر، فرش و غیره از جمله کالاهایی است که در حال حاضر گمرکات تخصصی دارند.

مدیرکل گمرکات کردستان در مورد گمرک تخصصی برای سیگار در استان هم گفت: تاکنون شرکت فعال در زمینه سیگار در سطح استان پیگیر گمرک تخصصی نبوده است.

رحمانی‌پور اضافه کرد: البته موضوع گمرک تخصصی سیگار را پیگیری کرده‌ایم و از مرکز مبنی بر ارائه اطلاعات کامل در مورد شرکت و ظرفیت تولید سیگار در استان درخواست شده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته ایجاد گمرک تخصصی سیگار ظرف یکی دو هفته آینده در استان راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل گمرکات کردستان گفت: همه ما در بحث ایجاد گمرک تخصصی سیگار در استان کم‌کاری کرده‌ایم اما موضوع و کم‌کاری اصلی در این زمینه مربوط به شرکت سیگار استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به جد موضوع را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم این مشکل در کوتاه‌ترین زمان تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول