اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آبفا حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

شرکت آب و فاضلاب استان قم توانست برای سومین سال متوالی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به خود اختصاص دهد.

آبفا حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت دستگاه‌های اجرایی استان قم با حضور استاندار و سایر مدیران استان در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم با اهدا تندیس و لوح از علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تقدیر کرد. شرکت آب و فاضلاب در ارزیابی‌های به عمل آمده توانست بالاترین امتیاز را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به دست آورد.

بهرام سرمست در لوح تقدیر خود خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم آورده است: کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه‌های همه‌جانبه و لازمه توسعه گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان‌های دولتی و استقرار نظام مدیریت عملکرد است.

استاندار قم در ادامه تأکید کرده است: جشنواره شهید رجایی در راستای خدمت‌رسانی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در مسیر تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تأکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد است.

سرمست با اشاره به تأیید شورای راهبری توسعه مدیریت استان آورده است: شرکت آب و فاضلاب شهری استان در ارزیابی عملکرد سال 1397 استان حائز رتبه برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی گردیده است.

استاندار قم ضمن قدردانی و تشکر خود را از مجموع مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آبفای استان، خاطرنشان کرده است: امید است با استعانت از درگاه الهی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای ارتقای بهبود و بهره‌وری و تحقق سیاست‌های دولت موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول