اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

درباره شرکت اینتکس بیشتر بدانید

اینتکس برند شناخته شده و شرکت اصلی محصولات بادی در جهان میباشد.

درباره شرکت اینتکس بیشتر بدانید

اینتکس برند شناخته شده و شرکت اصلی محصولات بادی در جهان میباشد که با تولید انواع محصولات بادی اینتکس مانند استخر بادی اینتکس , استخر پیش ساخته , تخت بادی , تشک بادی , کاناپه بادی , قایق بادی , چادر مسافرتی , مبل شنی , مبل بادی , قلعه بادی , جامپینگ بادی , پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری استخر , پمپ باد دستی و برقی , لوازم جانبی استخر پیش ساخته , موتور قایق بادی بنزینی و برقی , جکوزی بادی , وان بادی , تشک بادی روی آب بزرگسال و کودک , چادر بادی و بازی کودکان , جلیقه شنا و بسیاری دیگر از محصولات کاربردی توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب نماید . اینتکس برند معروف محصولات بادی از سال 2000 با فعالیت حرفه ای و تولید محصولات بادی بسیاری از مشکلات افراد را که در زندگی روزمره با آن مواجه میشوند را رفع کند . تولید انواع محصولات بادی که بسیار کاربردی هستند مانند تخت و تشک بادی جهت استراحت , تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی  , قایق بادی قایقرانی در آب های مختلف , بازی و سرگرمی کودکان در منزل و مهد کودک ها , مبل های راحتی , لوازم استخر آماده برای نگهداری بهتر استخر , چادر های مسافرتی جهت استفاده در طبیعت , استخر آماده برای آب درمانی و شنا و محصولاتی دیگر که کاملا کاربردی و مفید هستند .

معرفی انواع مدل های استخر بادی شرکت اینتکس

استخر بادی اینتکس بهترین برند محصولات بادی به شمار میرود و شرکت اینتکس به صورت کامل انواع اشکال دایره , مربع , شش ضلعی , مستطیل , لوبیایی , بیضی را در طرح های زیبا جهت بازی و تفریحات آبی کودکان تولید میکند . استخر بادی اینتکس مدل های مختلف با عمق زیاد و ارتفاع کم در طول و عرض بزرگ و کوچک با حجم کم و وزن سبک تولید میشوند تا تمامی افراد بزرگسال و کودک بتوانند از انواع استخر های بادی استفاده کنند . تولید استخر بادی تحولی عظیم در صنعت محصولات بادی بوده و در تمامی کشور های مختلف دنیا طرفدار دارد و یکی از وسایل تفریحی در فصل گرم تابستان است . بسیاری از افراد جامعه توانایی ساخت استخر بتنی و استخر آماده را ندارند و از جهتی شاید فضای کافی نیز برای احداث استخر بتنی و یا فایبر گلاس ندارند از همین رو به دنبال استخر های آماده و پیش ساخته هستند , شرکت تولید کننده استخر بادی تمامی این شرایط را در نظر گرفته و با تولید انواع استخر بادی اینتکس تمامی این مشکلات را از میان برداشته و با فروش استخر های ارزان قیمت نظر مشتریان را جلب نموده است . تمامی استخر های بادی از طریق فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران تهران به صورت عمده و تک فروشی عرضه مینماید , هموطنان گرامی میتوانند جهت مشاوره رایگان با همکاران ما در شعبه اینتکس مرزداران سایت شاپ اینتکس تماس بگیرند .

توضیحات مهم درباره استخر پیش ساخته متحرک و پایه فلزی اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس پایه فلزی و متحرک شرکت اینتکس این امکان را به شما میدهد که در کمترین زمان ممکن یک استخر آماده شنا در منزل و و یلا داشته باشید . استخر پیش ساخته توکار و روکار اینتکس بهترین و حرفه ای ترین استخر برزنتی آماده در جهان است که در زمان 2 ساعت کاملا نصب شده و به عنوان استخر شنا بزرگسالان و کودکان , آستخر آب درمانی بیماران , استخر ذخیره آب کشاورزی , استخر آماده پرورش ماهی و آبزیان میتوانید استفاده کنید . هر سه نوع از استخر های پیش ساخته دارای دریچه تخلیه آب و جای نصب پمپ تصفیه آب را دارند .

استخر متحرک شرکت اینتکس که در 3 مدل ساخته میشوند شامل استخر های پیش ساخته فریمی , اوال فریم , ایزی ست هستند که یک به یک به آنها میپردازیم . استخر پیش ساخته با پایه های فلزی گالوانیزه ضد زنگ و بدنه برزنتی ضخیم تولید میشوند در اندازه های 2 متری , 3 متری , 4 متری , 4.5 متری در ارتفاع های 65 سانتیمتری و 75 سانتیمتری و 84 سانتیمتری و استخر های بزرگ 5.5 متری , 7.32 متری , 10 متری با عمق زیاد 122 سانتیمتری و 132 سانتیمتری تولید میشوند و همگی دارای پمپ تصفیه آب شنی استخر و یا پمپ تصفیه آب فیلتری و لوازم جانبی مانند نردبان , درپوش و زیر انداز هستند .

استخر پیش ساخته ایزی ست لبه بادی که با بدنه برزنتی ضخیم ساخته شده و لبه استخر بادی است و دارای پمپ تصفیه آب فیلتری استخر از نوع A , H , B هستند و قابلیت نصب سریع و آسان در زمانی کمتر از 20 دقیقه را دارند .

استخر پیش ساخته اوال فریم ترکیبی از استخر آماده پایه فلزی و استخر ایزی ست هستند و به شکل بیضی طراحی شده اند . این مدل استخر لبه بادی دارد و بدنه برزنتی ضخیم که به وسیله لبه بادی و پایه های فلزی مقاوم سرپا میشود . تمامی لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب فیلتری استخر , نردبان ورود به استخر , درپوش و زیر انداز , راهنمای نصب استخر را نیز دارد .

تمامی استخر های پیش ساخته ای را که نام بردیم همگی اصلی شرکت اینتکس آمریکا هستند و از طریق نمایندگی استخر پیش ساخته در ایران سایت شاپ اینتکس با قیمت شرکتی خرید و فروش میشود ..

چادر مسافرتی اتوماتیک فنری و عصایی چه ویژگی هایی دارند ؟

چادر مسافرتی خارجی و ایرانی در مدل های اتوماتیک و فنری و عصایی هر کدام از ویژگی هایی برخوردار هستند و تمامی چادر ها قابل استفاده در طبیعت برای کمپینگ و گردشگری هستند . چادر مسافرتی اتوماتیک از حجم کم و باز و بسته شدن سریع برخوردار است و در ابعاد ۴ نفره و ۶ نفره و ۸ نفره و ۱۰ نفره تولید شده است و بدنه کاملا ضد آب و از بهترین دوخت برخوردار است . چادر مسافرتی فنری از دسته چادر هایی است که در ایران تولید میشود و تولید کننده های چادر تمامی محصولات را با کیفیت بالا عرضه میکنند و دارای گارانتی شرکت شاپ اینتکس هستند این نوع چادر مسافرتی سریع باز و بسته میشود اما از حجم بسته بندی بزرگی برخوردار است . چاد مسافرتی عصایی کم حجم و سبک هستند اما نصب و راه اندازی آنها نیاز به زمان دارد و بدنه کاملا ضد آب و مقاومتی در برابر باد و باران دارد . تمامی چادر های مسافرتی با مارک فیت و کیت و آکسفورد یا سامسونگ در بازار عرضه میشوند و هر کدام دارای اندازه های بزرگ و کوچک هستند . چادر مسافرتی را با قیمت های مناسب در نمایندگی و بورس چادر مسافرتی سایت شاپ اینتکس تهیه کنید و از تمامی خدمات پس از فروش این محصولات برخوردار شوید .

 انواع مدل های حرفه ای قایق بادی اینتکس جهت ماهیگیری و تفریحات خانوادگی

قایق بادی اینتکس در مدل های حرفه ای و معمولی جهت ماهیگیری و قایقرانی در آبهای آرام مانند رودخانه ها و تالاب ها , دریا و سد تولید میشوند و هر کدام دارای ضخامت های بدنه مختلفی هستند . اکثریت قایق های بادی اینتکس بدنه تمام بادی دارند و برخی دیگر بدنه بادی با کف فایبرگلاس و کف آلومینیومی ساخته میشوند . قایق های بادی قابلیت نصب موتور های بنزینی و برقی به وسیله کیت نصب موتور را دارند و در به راحتی در آب حرکت میکنند . قایق بادی اینتکس مدل مارینر 3 نفره و 4 نفره با کف فایبر گلاس بهترین قایق بادی شرکت اینتکس است که با لوازم جانبی مانند پارو آلومینیومی اصلی , ساک حمل و نقل فابریکی , طناب نجات , 3 عدد صندلی بادی در قسمت وسط قایق , پمپ باد دستی بزرگ اورجینال و برچسب تعمیرات مقطعی میباشد . قایق بادی اکسکروشن 4 نفره و 5 نفره با بدنه تمام بادی که از فضای بزرگی برای نشستن افراد در داخل قایق برخوردار است و تمامی لوازم جانبی که در قایق بادی مارینر هست در بسته بندی قایق بادی اکسکروشن نیز موجود است . ویژگی های قایق بادی در وزن سبک و حجم کم با قابلیت حمل و نقل آسان و قیمت ارزان قایق های بادی است . انواع مدل های اصلی قایق بادی چلنجر و سیهاوک که در اندازه های 2 نفره و 3 نفره و 4 نفره تولید شده اند نیز دارای کیفیت لازم برای استفاده در آبهای مختلف را دارند و همگی به قیمت نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینترنتی در ایران شاپ اینتکس خرید و فروش میشوند .

 

راه های ارتباطی با شاپ اینتکس

 

مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید  به آدرس اینترنتی www.shop-intex.com  و یا به آدرس تهران - مرزداران ، خیابان ایثار پلاک ۸ واحد ۲ |  ۰۲۱۴۴۳۸۱۷۵۴  | ۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱ مراجعه فرمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول