اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وعده تحویل چهاربانده شدن محور ساری ـ تاکام در 29 آبان

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه چهاربانده کردن محور ساری ـ تاکام 29 آبان ماه امسال منهای 1.5 کیلومتر تحویل خواهد شد.

وعده تحویل چهاربانده شدن محور ساری ـ تاکام در 29 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز محور ساری ـ تاکام درحالی به‌عنوان یکی از محورهای ترانزیتی مهم به شمار می‌رود که در حد جاده باقیمانده است و بار ترافیکی آخر هفته‌ها و ایام تعطیلات موجب معطلی چند ساعته مسافران در مسیر شده است.

 بیش از 16 سال چهاربانده کردن محور ساری ـ تاکام بلاتکلیف مانده که به سر آمد و همین موضوع بار ترافیک آخر هفته را بالا برده و موجب شده مسافران بسیاری پشت صف‌های طولانی ترافیک معطل بمانند.

نکته جالب‌تر اینکه هر باری با بازدید مسؤولان صحبت از اختصاص اعتبار به این پروژه مطرح می‌شود و حتی برای مدتی شاهد پیشرفت‌هایی هستیم ولی دوباره پس از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود.

همه روزه شاهد ترددهای بسیار در این محور هستیم که به ظاهر شاید در حد جاده باشد اما درحال حاضر به‌عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی مازندران محسوب می‌شود.

این محور در برخی از مسیرها برای تردد دو خودرو اندیشیده شده ولی در برخی از تعطیلات شاهد تردد هشت لاین خودرو در این مسیر هستیم که مسافران مجبور به تردد در حاشیه خاکی جاده می‌شوند.

شاید بحث محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه که معمولا در تعطیلات و آخر هفته‌ها در این محور اعمال می‌شود برای بومیان جا افتاده باشد اما مسافرانی که از این محور تردد می‌کنند مجبور هستند ساعت‌ها پشت ترافیک معطل شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: اگر هشت سال پیش پیشرفت این پروژه در حد چند متر بوده در حال حاضر تفاوت فاحش این پروژه قابل مشاهده است.

محمد دامادی افزود: یکی از مسائلی که موجب شد روند کار طولانی شود خلع ید پیمانکار پروژه بود که روند کار را طولانی کرد.

وی اضافه کرد: برای حل این مشکل این پروژه در دو فاز طراحی شد که دو پیمانکار همزمان با هم دارند کار می‌کنند و سرعت کار با پیشرفت بیشتری دنبال شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فاز یک در مراحل انتهایی قرار دارد و چهار کیلومتر آسفالت عین قول وزارت راه انجام شده است.

دامادی با بیان اینکه پروژه دارد محکم جلو می‌رود، اظهار کرد: براساس آخرین جلسه در کمیسیون عمران این پروژه 29 آبان ماه امسال منهای 1.5 کیلومتر تحویل خواهد شد.

وی در پایان گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل شدن این پروژه را حدود ۸۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول