اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کاهش 90 درصدی قاچاق موبایل در کردستان/حمایت از تولید اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: با طرح ریجستری موبایل در کشور، نسبت به مدت مشابه ۶ ماهه گذشته، قاچاق گوشی موبایل با کاهش ۸۰ الی ۹۰ درصدی مواجه شده است.

کاهش 90 درصدی قاچاق موبایل در کردستان/حمایت از تولید اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی شنبه‌شب در مراسم رونمایی از دو محصول آلفاموب کردستان اظهار داشت: تولید موبایل در استان کردستان اتفاق خوبی است و امیدواریم با حرکاتی از این دست شاهد اشتغال پایدار در استان باشیم.

وی افزود: اگر قرار است به توسعه برسیم قطعا توسعه‌ای‌، توسعه پایدار است که از بن و ریشه شکل بگیرد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان تصریح کرد: کارهای زیادی از سال‌ها قبل در استان استارت خورده است اما متاسفانه اکثر آنها به نتیجه نرسیده است و این نشان می‌دهد که یک جاهایی بی‌گدار به آب زده‌ایم ولی در مقابل هم کارهای خوبی مثل تولید موبایل با هیچ شروع شده است و امروز شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.

خداویسی گفت: با طرح ریجستری موبایل در کشور، نسبت به مدت مشابه ۶ ماهه گذشته، قاچاق گوشی موبایل با کاهش ۸۰ الی ۹۰ درصدی  مواجه شده است.

وی اذعان کرد: سیاست خود ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور حمایت از تولیدکنندگان کشور بویژه تولیدکنندگان کردستانی است و در این راستا چندین شرکت کردستانی که مشکلاتی داشتند با پیگیری خود ستاد مشکلات آنها حل شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: هر چند کار ما مبارزه با قاچاق است اما امروز پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی هستیم و کار اصلی ما در سال رونق تولید حمایت از تولید داخل است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول