اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برناکی: حجاب غرورم را روی سکوی قهرمانی دوچندان می‌کند

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: به حجابم افتخار می‌کنم؛ حجاب، غرورم را روی سکوی قهرمانی دوچندان می‌کند.

برناکی: حجاب غرورم را روی سکوی قهرمانی دوچندان می‌کند

زهرا برناکی، ورزشکار دامغانی و دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: با توجه به دین اسلام و عقایدی که وجود دارد، شعار ما این است که حجاب مانع پیشرفت ما نمی‌شود و امروز با حجاب به‌خوبی در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت داریم.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران سایر کشورها در میدان مسابقه با آزادی کامل در پوشش مسابقه می‌دهند، تصریح کرد: وقتی ما با حجاب به میدان مسابقه قدم می‌گذاریم، غرور خاصی به ما می‌دهد که روی نتیجه هم تأثیرگذار است.

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه حجاب بانوان ورزشکار ایران تعجب ورزشکاران سایر کشور را برمی‌انگیزد، اضافه کرد: آنها به ما می‌گویند این پوشش برای شما سخت نیست که با این وضع مسابقه می‌دهید؟

برناکی بیان کرد: هوای جاکارتا بسیار گرم بود؛ ولی مانعی برای عدم حضور روی سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی جاکارتا آن هم با حجاب نشد.

وی با تأکید بر اینکه حجاب مدال طلای ارزشمندی بر گردنم در رقابت‌های آسیایی بود، اضافه کرد: هیچ‌گاه این فکر را نکردم که اگر حجاب نداشتم، نتیجه بهتری می‌گرفتم.

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه این توصیه را به بانوان ورزشکار دارم که باید فکر «حجاب مانع رسیدن به موفقیت است»، را از ذهنمان بیرون کنیم، تصریح کرد: حجاب برای زن ایران قسمتی از اعضای بدن او محسوب می‌شود و باید به آن افتخار کنیم.

برناکی با بیان اینکه اگر در چنین شرایطی و باحجاب به مدال برسیم قطعاً شیرینی موفقیت ما مضاعف است، اظهار کرد: این جمله که «پوشش اسلامی مانع کسب مدال می‌شود»، فقط یک تفکر غربی است و من به حجابم افتخار می‌کنم؛ حجاب، غرورم را روی سکوی قهرمانی دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/۷۵۰۳۵/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول