اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

جلسه نمایندگان آموزشگاه‌های آزاد هنری

جلسه نمایندگان مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری سرپرست دفتر آموزش و مدیرکل دفتر موسیقی برگزار شد.

جلسه  نمایندگان آموزشگاه‌های آزاد هنری

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه نمایندگان مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با حضور مرتضی نیک‌نژاد سرپرست  این  دفتر و محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی در  دفتر آموزش برگزار شد.

 این جلسه به منظور  دستیابی به راهکارهای اجرایی، برنامه‌ریزی  و سیاست‌گذاری  برای تشکیل انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری برگزار شد.

در ابتدا مرتضی نیک‌نژاد سرپرست این دفتر با اشاره به اهمیت تشکل‌های صنفی  گفت:

وجود انجمن‌ها و تشکل‌ها در فضای آموزش هنر به منظور حمایت از هنرمندان حوزه آموزش هنر از ملزومات است و امیدوارم  با همت و یاری  مدیران آموزشگاه‌ها به دستآوردهای بزرگ و مناسبی در این زمینه  برسیم.

سپس  محمد اله‌یاری  مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تاکید بر اهمیت وجود  انجمن‌های صنفی در همه حوزه‌های آموزشی  گفت: برای رسیدن  به  نظام‌مندی و کیفیت بالای آموزش‌های  هنری در همه حوزه‌ها و بخش‌های آن  به وجود  این انجمن‌ها نیاز داریم.

در این نشست  اهداف  انجمن‌های صنفی و  فرآیند  تشکیل آن بررسی شد  و نمایندگان مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری از حوزه‌های موسیقی، تجسمی و نمایشی  به بررسی دیدگاه‌ها و مسائل  خود پرداختند.

 

بازدید سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری از روند برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری

 

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری هشتم شهریور برگزار  شد  سوالات و کلید پاسخنامه‌های آزمون همزمان با اتمام آزمون‌ها در سامانه آزمون منتشر شد.

جمعه  هشتم  شهریور  ماه  ۹۸،  مرتضی نیک‌نژاد، سرپرست این دفتر  و مدیران فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان تهران با حضور در حوزه آزمون  استان در دانشگاه  امیرکبیر، از روند برگزاری سومین  آزمون جامع  و بیست و  نهمین  آزمون ادواری استانداردهای مهارتی ،‌ بازدید کردند.

سرپرست این دفتر درباره آزمون‌های ادواری و جامع این دوره اعلام کرد: آزمون کتبی جامع و ادواری استانداردهای مهارتی فرهنگ و  هنر، به صورت سراسری و  هم زمان در مراکز  استان‌ها برگزار شد.

نیک‌نژاد در ادامه  با اشاره به اعلام نتایج آزمون‌ها  گفت: نتایج این آزمون حداکثر ١٥ روز  دیگر  در سامانه آزمون هنر به نشانی  www.azmoonehonar.ir   اعلام خواهد شد  و گواهینامه‌های الکترونیکی شرکت‌کنندگانی که موفق به اخذ نمرات قبولی در هر دو بخش آزمون عملی و نظری می شوند از نیمه دوم شهریورماه در سامانه قابل دسترسی است.

آزمون‌های جامع و ادواری که دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری متولی برگزاری آن است مختص مهارت‌آموزان یا استادکاران ماهر ونیمه ماهری است که مایل به دریافت مهارت دیپلم در رشته‌های مهارتی  در شاخه‌های هنری هستند. این آزمون،  شامل دو بخش عملی و کتبی است که بخش عملی با نظارت نمایندگان اعزامی،‌ دو روز قبل و بعد از آزمون کتبی انجام می‌گیرد و دریافت گواهی‌نامه استانداردهای مهارتی، منوط به قبولی در هر دو آزمون کتبی و عملی  است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول