اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخی‌ها با دروغ زمین‌های هفت‌سنگان و نیاوران را مصادره کردند

امام جمعه قزوین گفت: متأسفانه شاهدیم برخی‌ها با دروغ زمین‌های هفت‌سنگان و نیاوران را به نفع خودشان مصادره کردند و با این کار، خود را بنده و برده دنیا کردند.

برخی‌ها با دروغ زمین‌های هفت‌سنگان و نیاوران را مصادره کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: یکی از وظایفی که در این ایام متوجه ما می‌شود، احیای امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این فریضه مهم دین جایگاه ویژه‌ای در نگاه امام حسین (ع) داشت.

 وی زمینه‌سازی برای حماسه اربعین را رسالت دیگر ائمه جمعه و آحاد مردم در ایام محرم برشمرد و تصریح کرد: حماسه اربعین مورد تأیید رهبری و پشتوانه مقاومت اسلامی در منطقه است و هر سال باید برای حماسه اربعین تلاش مضاعف داشته باشیم تا شاهد برپایی با شکوه‌تر آن باشیم.

 امام جمعه قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه برنامه‌ها و عزاداری‌های ایام محرم با محور معارف نورانی امام حسین (ع) برگزار شود، تأکید کرد: باید مدیریت کارها به دست کسانی باشد که نسبت به فکر و حماسه حسینی معرفت دارند تا شاهد ارتقای معرفتی جامعه باشیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر تبیین برجسته‌ترین نگاه‌های امام حسین (ع) در ایام محرم تأکید کرد و گفت: امام حسین (ع) فرمودند مثل من با مثل یزید تا قیامت بیعت نخواهد کرد و اگر این نگاه امروز در جامعه تبیین شود، شاهد انحرافات نخواهیم بود.

 وی افزود: آمریکا حامی تمام جنگ‌های منطقه و کودک کشی‌هایی است که در یمن صورت می‌گیرد، هرگز نمی‌توان با رییس جمهور یک کشورِ این چنینی وارد مذاکره و توافق شد. آنها مصداق کفاری هستند که خداوند فرموده هیچگاه نمی‌خواهند خیر و منفعتی به ما برسانند.

 آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه امام حسین (ع) می‌فرمایند به راستى که مردم بنده دنیا هستند و دین لغلغه زبان آنهاست، بیان کرد: متأسفانه شاهدیم برخی‌ها با دروغ زمین‌های هفت‌سنگان و نیاوران را به نفع خودشان مصادره کردند و با این کار، خود را بنده و برده دنیا کردند.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه آنها نامه‌هایی که برای مسئولان قضایی کشور می‌فرستند، بر اساس مستندات موجود و اتفاقاتی که در هفت سنگان رخ داده نیست، و به همین خاطر تصمیم‌های گرفته شده به منافع ملی و بیت‌المال آسیب وارد می‌کند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اتفاقات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین در چند سال گذشته تأکید کرد: باید جلسات شورای فرهنگ عمومی در تمام استان جدی گرفته شود و در مدیریت جدید، شاهد برگزاری و پویایی جلسات شورای فرهنگ عمومی استان باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول