اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ایران محور اقتدار در منطقه غرب آسیا

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه ایران محور اقتدار در منطقه غرب آسیا است، گفت: اگر امریکا تا سال 2025 میلادی نتواند جایگاهش را در نظام بین‌الملل تنظیم کند به سمت فروپاشی می‌رود.

ایران محور اقتدار در منطقه غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی عصر امروز در یادواره شهدای کربلای دو در گلزار شهدا رشت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیان گام دوم انقلاب کشور را با چند ویژگی معرفی کردند، اظهار کرد: کشور ایران، کشوری مستقل، آزاد، مقتدر، پیشرفته در دانش و دارای مردمانی متدین است.

وی با اشاره به اینکه ما در اوج قدرت در تمامی بخش‌ها قرار داریم، افزود: شکل‌گیری جبهه مقاومت باعث سربلندی ملت ایران اسلامی در دنیا شده است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه محور مقاومت از تنگه باب‌المندب تا سوریه عراق و لبنان تشکیل‌شده است، گفت: ایستادگی در برابر قدرت‌های مستکبر دنیا باعث عزت ملت ایران در دنیا شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه حفظ آرمان باعث دستیابی به موفقیت شده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که یک چله را باقدرت و همراه با آرمان‌هایش پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه امریکا در مسیر افول قرار دارد، تصریح کرد: اگر امریکا تا سال 2025 میلادی نتواند جایگاهش را در نظام بین‌الملل تنظیم کند به سمت فروپاشی می‌رود و این مسئله 19 سال پیش تجزیه‌وتحلیل شده است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه در 19 سال گذشته سه نفر رئیس‌جمهور آمریکا شدند، بیان کرد: نفر اول بوش بود که اعتقاد داشت باید منطقه غرب آسیا از جمله عراق و افغانستان را تسخیر کند که سرانجام موفق نشد و خود و ملت امریکا را با زیان مواجه کرد.

سعیدی با بیان اینکه رئیس‌جمهور دوم اوباما بود که به دنبال هسته‌ای نشدن ایران و فشار بر ملت و ادامه مذاکره با ملت ایران بود، گفت: نفر سوم ترامپ بود که تحریم‌ها را تشدید کرد و به دنبال آشوب و جنگ اقتصادی در ایران بود که او هم به نتیجه نرسیده و عامل اقتدار ایران را قدرت منطقه‌ای و قدرت دفاعی ایران اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه چین از نظر اقتصادی از آمریکا جلو زده است، خاطرنشان کرد: دلیل پیشرفت و پیشروی چین نسبت به آمریکا، جنگ‌های زیاد آمریکایی‌ها است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه عامل اقتدار ایران در منطقه حضور در جبهه مقاومت است، گفت: آمریکایی‌ها معتقدند که مشکل اصلی‌شان قسمت غرب آسیا است و در صدر این مشکل ایران قرار دارد.

سعیدی با اشاره به اینکه ایران محور اقتدار در منطقه غرب آسیا است، بیان کرد: مشکل بعدی آمریکا در منطقه غرب آسیا کشور یمن است که استخوان در گلویشان شده است و جنگ یمن در حال پایان یافتن است.

وی با بیان اینکه آمریکا و آل سعود از موشک‌های با برد یک هزار و 300 کیلومتری یمن ترسیده‌اند، تصریح کرد: مشکل بعدی آمریکا در منطقه غرب آسیا حزب‌الله و حماس است زیرا حزب‌الله اکنون به یک نیروی محوری و تأثیرگذار در منطقه تبدیل‌شده و این از دستاوردهای انقلاب و ولایت‌فقیه است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه امروز اسرائیل برای آمریکا مشکل ایجاد کرده است، بیان کرد: مهم‌ترین مشکل آمریکا انقلاب اسلامی ایران است که آمریکا را به انزوا کشانده و تضعیف کرده است.

سعیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به خیال خود دو مسئله جنگ یا تسلیم را برای ما تعریف کرده‌اند، گفت: راهبرد مقام معظم رهبری در برابر آمریکایی‌ها مقاومت فعال در تمامی عرصه‌ها است و ما سه موضوع قدرت بازدارندگی، قدرت دفاعی و پاسخ متقابل را داریم که اکنون ما به بخش پاسخ متقابل رسیده‌ایم و به هر تحرک کوچکی واکنش سخت نشان می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج دارای مکتب اخلاص و مقاومت است، افزود: برخی مسؤولان بازهم در فکر مذاکره با آمریکا هستند و هنوز از اتفاقات گذشته درس عبرت نگرفته‌اند درحالی‌که باید گوش‌به‌فرمان رهبری باشند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دشمن قدرت موشکی ما را فهمیده است، گفت: دشمن از قدرت پدافندی ما خبر نداشت که در سرنگونی پهباد آمریکایی‌ها، دشمنان ما از قدرت پدافند ما باخبر شدند و لرزه بر تن‌هایشان افتاد.

سعیدی با اشاره به اینکه ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی، انسان‌های صالح، متخصص و حامی ولایت‌فقیه را انتخاب کنند، بیان کرد: شورای نگهبان فقط صلاحیت افراد را تائید می‌کنند و این مردم هستند که باید شایستگی‌ها را تائید کنند و انسان‌های شایسته و کسانی را انتخاب کنند که حامی رهبری باشند.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول