اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انصراف رایکا بابل از جام حذفی/دریای حربده محمودآباد به مصاف سردار بوکان خواهد رفت

با انصراف رایکا بابل، دریای حربده محمودآباد دیگر نماینده مازندران که دو مرحله قبل را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، در این مرحله باید به مصاف سردار بوکان برود.

انصراف رایکا بابل از جام حذفی/دریای حربده محمودآباد به مصاف سردار بوکان خواهد رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی با حضور تیم‌های صعودکرده از مرحله دوم و ۱۳ تیم لیگ یکی (تیم هایی که برای حضور در جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند) با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات، امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک، امیرحسین فراهانی مسئول مسابقات لیگ سه و نمایندگان باشگاه‌ها در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

مسابقات این مرحله در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار می‌شود و مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری در تاریخ ۷ و ۸ مهرماه برگزار می‌شود.

تیم رایکا بابل نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به همراه تیم‌های استقلال خوزستان،  آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و آرمان‌گهر تیم‌های لیگ دسته اول بودند که از حضور در جام حذفی انصراف دادند و در جام حذفی شرکت نخواهند کرد.

۵ تیم دسته اولی نیروی زمینی تهران، بادران تهران، خوشه طلایی ساوه، گل ریحان البرز و مس کرمان به قید قرعه در این مرحله با استراحت روبه‌رو شدند.

سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ در حاشیه برگزاری این مراسم نسبت به انصراف تیم‌ها گفت: هر تیمی که بعد از قرعه‌کشی و اعلام برنامه مسابقات حذفی انصراف بدهد از حضور در جام حذفی فصل آینده محروم می‌شود.

دریای حربده محمودآباد نماینده موفق مازندران که دو مرحله قبل را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، در این مرحله باید به مصاف سردار بوکان برود.

بر اساس قرعه برنامه مسابقات مرحله سوم به شرح زیر است:

جمعه ۱۵ شهریور ۹۸

سپیدرود رشت
 فجر سپاسی شیراز

شهرداری رزکان نوکرج
 شهرداری خدابنده

استقلال نوین ماهشهر
 سردار جنگل گوراب

شنبه ۱۶ شهریور ۹۸

مس نوین کرمان
 شهرداری تبریز

شهرداری ماهشهر
ملوان بندر انزلی

نود ارومیه
اتحاد کامیاران

سرخپوشان پاکدشت
قشقایی شیراز

داماش گیلانیان
 مهرگان دره‌شهر ایلام

رضوانی اصفهان
پاس همدان

استقلال ملاثانی
خیبرخرم آباد

دریای حربده محمودآباد

سردار بوکان

به گزارش فارس، نام تیم‌های میزبان اول آمده است ساعت و محل برگزاری مسابقات متعاقباً از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول