اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تبدیل منطقه ویژه سرخس به «منطقه آزاد» در هیأت دولت تصویب شد

نماینده مردم سرخس در مجلس از تصویب تبدیل سرخس به منطقه آزاد تجاری در جلسه شب گذشته هیأت دولت خبر داد.

تبدیل منطقه ویژه سرخس به «منطقه آزاد» در هیأت دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه شب گذشته هیأت دولت در لایحه مناطق آزاد، با تبدیل شهرستان سرخس به عنوان منطقه آزاد تجاری، موافقت شد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرخس به عنوان اولین منطقه آزاد در بین استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی تصویب شد، خاطرنشان کرد: لایحه تبدیل منطقه آزاد سرخس، هفته آینده به مجلس می‌آید و مقدمات آن برای بررسی و رسیدگی در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اقتصادی و صحن علنی مجلس فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد خواسته و آرزوی دیرینه مردم سرخس بوده است که لایحه آن از دهه 70 توسط دولت‌ها با توجه به بار مالی به مجلس ارائه نشده بود و از سال 70 سرخس صرفاً منطقه ویژه بود که خوشبختانه شب گذشته در هیأت دولت با تبدیل منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد موافقت شد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: اسحاق جهانگیری در سفر سال گذشته قول پیگیری این موضوع را داده بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار خراسان رضوی این مهم محقق شد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: از زحمات تولیت آستان قدس رضوی، معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصاد و کشور و پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی که این آرزوی دیرینه مردم سرخس را محقق و شرایط را برای توسعه اشتغال فراهم کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول