اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه ضمن استقبال از پاسخ حزب‌الله؛ در سنگر مقاومت باقی خواهیم ماند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تمجید از پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، اعلام کرد، پاسخ مقاومت، پیامدهای راهبردی برای مرحله آینده دارد.

هنیه ضمن استقبال از پاسخ حزب‌الله؛ در سنگر مقاومت باقی خواهیم ماند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (دوشنبه) در مراسم یابود چند شهید از نیروهای امنیتی غزه سخنرانی کرد و در بخشی از آن به پاسخ تلافی‌جویانه دیروز حزب‌الله به رژیم صهیونیستی پرداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، هنیه گفت: به مقاومت لبنان و حزب‌الله درود می‌فرستم که «بازدارندگی متقابل» را (به رژیم صهیونیستی) تحمیل کرده و از حالت سکونی که برخی از سال 2006 دنبال آن هستند، خارج شده است. آنچه دیروز اتفاق افتاد پیامدهای راهبردی در مرحله آینده خواهد داشت.

هنیه تأکید کرد: در سنگر مقاومت و شراکت و وحدت ملی باقی خواهیم ماند.

حزب الله لبنان یکشنبه (دیروز) در ارتباط با پاسخ تلافی‌جویانه به حملات اخیر رژیم صهیونیستی، از انهدام یک خودروی نظامی اسرائیلی خبر داد و این خبر بلافاصله به سرتیتر رسانه‌های مختلف تبدیل شد.

هنیه در اشاره به دو انفجار در غزه در ششم شهریورماه که منجر به شهادت چند نیروی امنیتی شد (+) گفت: این جنایت در زمانی اتفاق افتاد که بیشترین طرفی که از آن استفاده می‌کند، دشمن صهیونیستی است. این انفجارها رخ داد تا غزه را از هر تعامل مثبت که ممکن است در جبهه شمال (مرز لبنان) رخ دهد، جدا کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد، این انفجارها رابطه راهبردی میان گروه‌های مقاومت را هدف قرار داد، رابطه‌ای که در زمان فعلی در اوج هماهنگی و تکامل سیاسی، میدانی و امنیتی قرار دارد.

هفتم شهریور «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در صفحه توییتر خود اطلاعاتی درباره تیم بازداشت شده در رابطه با انفجار غزه منتشر کرد.

وی نوشت؛ تعداد افراد تیم دستگیر شده توسط دستگاه‌های امنیتی به ده نفر می‌رسد و اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول