اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)ایرانشهر به دستگاه c_arm

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)ایرانشهر به دستگاه پیشرفته دو مانیتوره c _arm خبر داد.

تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)ایرانشهر به دستگاه c_arm

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، محمدمهران امینی فرد اظهار کرد: این دستگاه با پیگیری‌های دانشگاه و همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد خریداری و نصب شد.

وی افزود: از این دستگاه برای اعمال جراحی پیشرفته ارتوپدی و جراحی مغز اعصاب در اعمال جراحی مربوط به شکستگی‌های استخوانی و ستون فقرات استفاده می‌شود.

امینی فرد ادامه داد: با استفاده از این دستگاه مدرن امکان جا اندازی‌های دقیق دررفتگی‌ها و محل دقیق پروتزها و پیچ و پلاک‌ها ممکن می‌شود و علاوه بر آن امکان تصویر برداری حین عمل با این دستگاه فراهم شده است.

وی با اشاره به مجهزبودن این دستگاه به مدرن ترین تکنولوژی روز اعمال ارتوپدی سایر مزیت های آن نسبت به انواع قدیمی را انرژی مصرفی کمتر و امکان رادیولوژی پرتابل و تجهیرات مدرن حافظه و انتقال تصویر و دارابودن دو مانیتور عنوان کرد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول