اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کاهش هزینه با اجرای طرح پزشک خانواده/لزوم ارائه خدمات مطلوب به بیماران

انجام کار خیر در زمینه بهداشتی و درمانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چنانچه جامعه‌ای که از نظر بهداشت و درمان موقعیت مناسبی دارد سلامت عمومی و سلامت بهداشتی افراد آن جامعه رقم می‌خورد.

کاهش هزینه  با  اجرای طرح پزشک خانواده/لزوم ارائه خدمات مطلوب به بیماران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کار نیک و خیر همیشه از منظر اسلام و در نگاه عرف پسندیده است و هر زمان افراد برای انجام کار نیک سفارش می‌شوند.

انجام کار خیر در زمینه بهداشتی و درمانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چنانچه جامعه‌ای که از نظر بهداشت و درمان موقعیت مناسبی دارد سلامت عمومی و سلامت بهداشتی افراد آن جامعه رقم می‌خورد.

یکی از شغل‌هایی که در آن افراد با نجات جان انسان‌ها دست به انجام کار خیر می‌زنند شغل پزشکی است، البته پزشکان متعهد و توانمند ایرانی اسلامی نه تنها در داخل مرزها بلکه در خارج مرز‌ها شهره عام و خاص هستند.

شهرستان آمل از شهرهای پیشتاز در عرصه درمانی است که با دارا بودن چهار بیمارستان دولتی 17 شهریور، امام خمینی(ره)، امام رضا(ع) و امام علی(ع) خدمات مناسب و مفیدی به بیماران ارائه می‌دهند و در مجموع رضایت همشهریان را در پی دارد.

با مراجعه به بیمارستان 17 شهریور آمل با خانواده یک بیمار روبرو شدیم که پس از بهبودی از پزشک معالج و کادر درمان این بیمارستان صمیمانه قدرشناسی و قدردانی داشتند.

ارتباط مستقیم ارائه خدمات مطلوب و قدردانی بیماران از کادر درمان

خانواده بیمار شیرزادفر (لؤلؤزاده نشلی) مراتب سپاس و تشکر خود را پس از بهبود بیمارشان اعلام کردند.

بیمارستان 17 شهریور آمل یکی از بیمارستان‌های مهم در زمینه جراحی، تصادفات، ارائه خدمات به بیماران ترومای سر و گردن بوده که روزانه جراحی‌های فراوانی در آن انجام می‌شود.

شهرستان آمل علاوه بر چهار بیمارستان دولتی، یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی غیردولتی و یک مرکز غیردولتی جراحی‌های محدود دارد که توانسته تعداد تخت‌های بیمارستانی این شهر را افزایش دهد.

کاهش هزینه درمان بیماران با  اجرای طرح پزشک خانواده

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه ارائه خدمات مناسب درمانی به بیماران طی سال‌های گذشته تاکنون برای اجرای طرح نظام سلامت و عملیاتی کردن طرح پزشک خانواده توانست گام‌های بزرگی بردارد و بسیاری از هزینه‌های بیماران خاص، بیماران نیازمند به جراحی، شیمی‌درمانی، دیالیز و بستری را به حداقل برساند.

امیدواریم بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند در زمینه درمانی، بیماران و خانواده آنها جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشند، روز به روز شاهد خدمات متنوع و مورد نیاز جامعه با تعرفه‌‎های دولتی و مناسب باشیم تا علاوه بر اقشار مرفه، قشرهای نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه از آنها به خوبی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/86012/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول