اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تا پایان شهریور پردخت می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر خوش من به فرهنگیان این است که پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان شهریور و درنهایت ابتدای مهر پردخت می‌شود.

پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تا پایان شهریور پردخت می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت اظهار داشت:  فرهنگیان از مطالبات معوقی رنج می برند در این راستا خبر خوش من به آنها این است که موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان که از ابتدای شهریور آغاز شده است، تا پایان شهریورماه و در نهایت ابتدای مهرماه پرداخت خواهد شد.

حاجی‌میرزایی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس برای اعتماد به وی گفت: روز گذشته برنامه‌ام را بصورت کتبی و شفاهی ارائه کردم؛ الان مهمترین کار مطرح، برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است؛ چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش و تکاپو دارند تا بازگشایی مدارس، با شکوه بیشتر برگزار شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست بلکه این ارتباط کمک می‌کند فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول