اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

نفس عمیق باقری معتمد روی پرده نقره‌ای/ زندگی نایب قهرمان المپیک فیلم شد+فیلم

فیلم زندگی نامه محمد باقری معتمد، نایب قهرمان المپیک لندن با نام نفس عمیق به زودی روی پرده‌ نقره‌ ای اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن که طی چند ماه گذشته با یک پیشنهاد بسیار خوبی از تیم ملی هندوستان روبرو شد و در نهایت رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد. وی  در حال حاضر  وارد عرصه مربیگری شده است.

باقری معتمد عضو پیشین تیم ملی تکواندو کشورمان که افتخارات زیادی برای ورزش کشورمان کسب کرده است، بعد از چند سال دوری از تیم ملی تصمیم گرفت پیشنهاد مربیگری تیم ملی هند را بپذیرد و به این ترتیب رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

معتمد که برای دریافت حقوق المپیکی خود با فدراسیون تکواندو به مشکل خورده بود و دیگر فعالیتی در تیم ملی نداشت، در نهایت برای برگزاری سمینارهای آموزشی در قاره اروپا، آمریکا و آسیا فعالیت خود را آغاز کرد و در نهایت پس از چندین مرحله برگزاری سمینار در کشور هندوستان با پیشنهاد جدی از سوی مسئولان ورزش این کشور روبرو شد و در نهایت با قبول این پیشنهاد مسئولیت تکواندو کاران این کشور را بر عهده گرفت.

 

 


در این مستند 48 دقیقه‌ای صحبت‌های تعدادی از ورزشکاران، صاحب نظران، کارشناسان و نزدیکان وی از جمله عادل فردوسی پور، هادی ساعی، احسان حدادی، احسان روزبهانی، حمید قلی پور، حسن ذوالقدر و... به معرفی شخصیت، زندگی خانوادگی، افتخارات، موانع و مشکلات دوران حرفه‌ای و قهرمانی محمد معتمد پرداخته شده است.پس از خداحافظی معتمد از دنیای قهرمانی، گروهی از مستند سازان با موافقت نایب قهرمان المپیک لندن، تصمیم گرفتند مستندی از زندگی این قهرمان را ساخته و به روی پرده ببرند. در حال حاضر مستند "نفس عمیق"  با کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان معصوم زاده آماده شده که به زودی اکران خواهد شد.

محمد باقری معتمد، مدال نقره المپیک 2012 لندن، طلای 2009 و نقره 2001 دنیا، طلای بازی های آسیایی 2010، دو طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی آسیا، طلا و نقره یونیورسیاد دانشجویان و طلای کشورهای اسلامی از مهمترین افتخارات معتمد در طول دوران قهرمانی است. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول