اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو: ادعای امتناع روسیه از صدور روادید برای کارکنان کنسولگری آمریکا دروغ است

سفارت روسیه در آمریکا تأکید کرد که ادعای سفارت آمریکا در روسیه مبنی بر امتناع مسکو در صدور روادید برای کارکنان جدید کنسولگری آمریکا دروغ است.

مسکو: ادعای امتناع روسیه از صدور روادید برای کارکنان کنسولگری آمریکا دروغ است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت روسیه در واشنگتن، ادعای سفارت آمریکا در مسکو مبنی بر امتناع روسیه از صدور روادید برای کارکنان جدید کنسولگری آمریکا را یک «دروغ» خواند اما تأکید کرد که آمریکا جنگ روادید را آغاز کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اینترفکس»، سفارت روسیه در واشنگتن در صفحه فیس‌بوک خود در این خصوص نوشت: «این اطلاعات اشتباه است. این اطلاعات دروغ است. ما از همکاران آمریکایی خود که در مسکو کار می‌کنند، انتظار چنین چیزهایی را نداشتیم و کاملاً از واقعیت امر در خصوص پخش چنین اطلاعاتی، آگاهی داریم».

سفارت روسیه ادامه داد: «این واشنگتن بود که جنگ روادید را آغاز کرد و در مسیر ثبات کار هیأت‌های دیپلماتیک مانع ایجاد کرد».

سفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا همچنین در خصوص عادی‌سازی کامل روابط بین دو کشور آمریکا و روسیه در خصوص موضوع صدور روادید ابراز آمادگی کرد.

سفارت آمریکا در روسیه مدعی شده بود که هیأت دیپلماتیک روسیه تمایلی برای صدور روادید برای کارکنان کنسولگری آمریکا ندارد و سفارت روسیه در پاسخ به این ادعا تأکید کرد که مسکو تمامی تلاش خود برای اجرای طرح‌هایی در خصوص تبادل کارکنان کنسولی که آمریکا پیشنهاد آن را مطرح کرده ، به کار گرفته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول