اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برگزاری اولین جلسه شورای ملی اعتماد اجتماعی در «نورسلطان»

نخستین جلسه شورای ملی اعتماد اجتماعی وابسته به ریاست جمهوری قزاقستان در نورسلطان پایتخت این کشور برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه شورای ملی اعتماد اجتماعی در «نورسلطان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نخستین جلسه شواری ملی اعتماد اجتماعی وابسته به ریاست جمهوری قزاقستان به ریاست «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور این کشور در «نورسلطان» برگزار شد.

هدف اصلی این نشست تدوین پیشنهاد و توصیه‌ها در مورد مسائل مهم سیاسی بر اساس مشارکت گسترده نمایندگان جامعه، احزاب سیاسی و جامعه مدنی است.

در چارچوب این جلسه مسائل مهم استراتژیک با در نظر گرفتن نظرات مردم و جامعه مدنی، مکانیزم گفتمان سازنده میان نمایندگان جامعه، احزاب سیاسی، بخش غیر دولتی و نهادهای دولتی و همچنین برناهم های کاری شورای ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور قزاقستان 12 ژوئن سال جاری در جریان مراسم تحلیف خود از ایجاد شورای ملی اعتماد اجتماعی این کشور خبر داد و 17 ژوئیه فرمان ایجاد شورای ملی وابسته به ریاست جمهوری این کشور را به امضا رساند.

ریاست این شورا را «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان بر عهده خواهد داشت و اعضا آن شامل فعالان برجسته اجتماعی، نمایندگان مجلس، اقتصاددان ها و سیاست‌مداران است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول