اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پاسخ‌ دولت به بَدعهدی‌های آمریکا و اروپا باید سخت و خشن باشد

امام جمعه جیرفت گفت: پاسخ‌های دولت در مقابل بَدعهدی‌های آمریکا و اروپا باید سخت و خشن باشد.

پاسخ‌ دولت به بَدعهدی‌های آمریکا و اروپا باید سخت و خشن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از پیام‌های هیئت، روضه، اشک و مکتب عاشورا این است که شکست ظاهری برای جبهه مقاومت ناشی از قدرت دشمن نبوده و به علت خیانت‌های داخلی و تردید آفرینی عده‌ای سُست ایمان و مرعوب است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کوفیان از چند تهدید ابن‌زیاد نمی‌ترسیدند و برای حفظ منافع مادی خودشان دور مسلم را خالی نمی‌کردند و یاریگر حضرت سید الشهدا (ع) می‌بودند، هرگز جریان عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

سعادت‌فر با اشاره به اینکه امروز تنگه‌های نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دست افراد انقلابی بوده و نفوذناپذیر است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها هر زمانی که اراده جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی کردند، با قدرت‌نمایی بچه‌های ولایت‌مدار انقلاب مانند موشک زدن، سقوط پهباد، دستگیری تفنگداران آمریکایی و ... از انجام هر تحرّکی مایوس می‌شوند، زیرا آنها توان مالی و نظامی خودشان را با توان نظامی، مدیریتی، ایمانی، تقوا، مدیریت کلان و صحیح منطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقایسه کرده و در نتیجه احساس ضعف و زبونی کرده و به سوراخ‌های خودشان می‌خزند.

وی ادامه داد: اقتضای ذات حرکت انقلابی این است که جامعه ایمانی را متحد کرده و جبهه‌ استکبار را متفرق می‌کند و هر زمانی که آمریکایی‌ها، ایران را تهدید کردند باعث اتحاد جامعه ایمانی شامل حشد الشعبی عراق، حزب‌الله لبنان و انصار الله یمن شدند تا از ایران حمایت کنند و جبهه استکبار را متفرق می‌کند.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: با ابراز تاسف در حوزه اقدامات دولت در مقابل بَدعهدی‌های برجامی آمریکا و اروپا ، اقداماتی تحت عنوان گام یک و گام دو صورت گرفته و اخیراً هم قرار است گام سوم اتفاق بیافتد، این حرکت‌ها خوب است اما کافی نیست.

وی افزود: پاسخ‌های دولت در مقابل بَدعهدی‌های آمریکا و اروپا باید سخت و خشن باشد و سیلی‌هایی که صورت استکبار را برای همیشه از صفحه روزگار محو کند، با ابراز تاسف گاهی اوقات گام‌ها و سخنان مدیران دولتی ما نمی‌تواند رعشه بر اندام استکبار جهانی بیاندازد.

انتهای پیام/ 2655/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول