اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز محدودیت‌های ترافیکی عاشورای حسینی از فردا در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا یک‌شنبه 17 شهریور در محورهای مازندران آغاز شده و تا روز شنبه 23 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی عاشورای حسینی از فردا در محورهای مازندران

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته، روز پُرترافیکی تجربه کردیم به‌طوری‌که مسافرانی که بازگشت خود را در ساعات روز به بامداد موکول کردند نیز درگیر ترافیک شدند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر محدودیتی در دستور کار نداریم، افزود: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین همزمانی آن با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا یک‌شنبه 17 شهریور در محورهای مازندران آغاز شده و تا روز شنبه 23 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز یک‌شنبه تا دو بامداد روز دوشنبه و همچنین از ساعت 6 روز دوشنبه تا دو بامداد روز شنبه ممنوع خواهد بود.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز سه‌شنبه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کاموینت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای سه‌شنبه(عاشورای حسینی)، جمعه 22 و شنبه 23 شهریور ماه تا دو بامداد روزهای بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت دو بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: بحث ممنوع بودن تردد تریلی نیز از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 22 شهریور ماه امسال از محور سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: طی این مدت با توجه به دسته‌روی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری لازم است مسؤولان هیات‌ها با پلیس راه هماهنگ باشند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

انتهای پیام/86034/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول