اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دفاع چارچنگولی تاج از بیرانوند

رئیس فدراسیون فوتبال کشور در ادعای عجیب عنوان کرد که معذرت‌خواهی دروازه‌بان پرسپولیس برای اقدام ناپسندش در بازی مقابل تراکتور کافی است.

دفاع چارچنگولی تاج از بیرانوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تنها ساعاتی بعد از اتمام بازی تراکتور با پرسپولیس، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حرکت ناپسندی از سوی دروازه‌بان تیم پرسپولیس به هواداران تراکتور در آن دیده می‌شد.

باشگاه تراکتور بابت این حرکت بیرانوند به فدراسیون فوتبال کشور و کمیته انضباطی شکایت کرد و زنوزی هم در برنامه ورزش و مردم از شکایت باشگاهش از دروازه‌بان پرسپولیس خبر داد، اما عنوان کرد که زورش به فدراسیون فوتبال نمی‌رسد.

صبح امروز تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور در برنامه سلام صبح به خیر در این مورد عنوان کرد: آقای بیرانوند مصاحبه‌ای کرده و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه‌ای داد و اعلام کرد حرکت او منظوری نبوده و عذرخواهی کرده است.

همین عذرخواهی بهتر از تنبیه کردن است. همین لیگ 2 هفته برگزار شده و بیرانوند یک هفته محروم بوده است. بنابراین قاعدتا برخوردها گزینشی نیست و منطقی رفتار می‌شود. هرکسی در جامعه فوتبال این کار را انجام بدهد. اولا من خودم عذرخواهی می‌کنم و نباید این اتفاقات بیفتد. مردم علاقه‌ای به این حرف‌ها ندارند و دلشان می‌خواهد از فوتبال لذت ببرند و نباید فوتبال را به جایی رساند که مردم از آن دلزده شوند. رقابت تیم‌ها هم فقط باید در زمین و در همان 90 دقیقه باشد.

در مورد صحبت‌های تاج باید گفت که آیا می‌شود هر خلافی کرد و بعدش معذرت‌خواهی کرد؟ آیا جریحه‌دار کردن احساسات هزاران هوادار با یک معذرت قابل پاک شدن بوده و نیاز بر جریمه و تنبیه نیست؟

محرومیت هفته اول بیرانوند بابت حرکت مشابه وی در فصل قبل بوده و این نشان می‌دهد وی به هیچ وجه متنبه نشده و همین اقدام را تکرار کرده و رئیس فدراسیون فوتبال کشور این‌بار در حمایت از دروازه‌بان خاطی برآمده تا همان محرومیت جزیی هم به بهانه اینکه لیگ تنها 2 هفته آغاز شده است، به بیرانوند داده نشود.

حالا مقایسه کنید با این محرومیت کاپیتان سابق تیم تراکتور که در رختکن باشگاه تراکتور با یکی از بازیکنان تیمش درگیری فیزیکی داشته و فدراسیون فوتبال این بازیکن را 2 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم کرد و فرجام‌خواهی تراکتور و این بازیکنان و وساطت نمایندگان تبریز در مجلس هم افاقه نکرده و این بازیکن دقیقا 2 ماه به دلیل محرومیت از ترکیب تیمش دور بود.

جالب اینکه اتفاق صورت گرفته در باشگاه تراکتور بدون حضور هواداران و در داخل این باشگاه بوده و احساساتی نیز جریحه‌دار نشده و از این دعوا (که به هیچ عنوان قابل دفاع نبود) فیلمی هم پخش نشده است اما بازیکن خاطی با وجود ابراز ندامت چند باره به هیچ عنوان حتی یک روز هم مورد بخشش قرار نگرفت، چون بازیکن تراکتور بود و حالا دروازه‌بان پرسپولیس با اقدام خود یک ورزشگاه را تحریک کرده که می‌توانست به پیامدهای جبران‌ناپذیری در ورزشگاه به همراه داشته باشد، اما با یک معذرت خواهی این مسئله تمام می‌شود.

انتهای پیام/60017/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول