اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

«جهانیان» مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی شد

وزیر کشور در حکمی احسان جهانیان را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب کرد.

«جهانیان» مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی احسان جهانیان را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب کرد.

متن حکم رحمانی فضلی خطاب به احسان جهانیان به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد و درایت و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب می کنم.

برنامه ریزی برای تأمین و حفظ نظم عمومی و ارتقای آن، بررسی و آسیب شناسی مسائل انتظامی، بررسی و اظهارنظر کارشناسی در خصوص طرح ها و برنامه های نیروی انتظامی در بخش انتظامی و تهیه و تدوین بودجه، توسعه و آموزش نظم، تهیه شاخص ها و معیارهای اندازه گیری نظم و پویاسازی واحدهای ذیربط از جمله اموری است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد سبحان و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به پیگیری و تحقق آن تلاش و اهتمام کنید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول