اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آبادان مظهر انقلابی‌گری و مبارزه با طاغوت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: شهر آبادان مظهر انقلابی‌گری و مبارزه با طاغوت و مظهر نهی از منکر و امر به معروف است.

آبادان مظهر انقلابی‌گری و مبارزه با طاغوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بعداز ظهر امروز شنبه در همایش تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: اولویت نخست ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر عهده کسانی است که خداوند به واسطه خون شهدا و امام راحل و در این مملکت و نظام به آنان ثروت، قدرت، مکنت و یا اختیارات عطا کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج آبادان بیان کرد: شهر آبادان در بُعد انقلابی‌گری و مبارزه با طاغوت  به نوعی مظهر نهی از منکر و امر به معروف است و ۸ سال دوران دفاع مقدس این شهرستان را به عنوان نگین درخشان بر انگشتر ایران زمین برجسته و بارز کرده است.

 احمدی با تاکید بر اینکه شهرستان آبادان باید مظهر امر به معروف و نهی از منکر شود، گفت: از زمانی که آبادان و خرمشهر تحت عنوان منطقه آزاد اروند معرفی شدند بایستی این منطقه را به عنوان مدینه فاضله در سطح جهان معرفی کنیم.

وی افزود: شهیدان با جان فشانی این فرایض را اجرایی کردند  تا در سال ۱۳۹۲ صاحب قانونی ۲۴ ماده‌ای به نام امران به معروف و ناهیان از منکر شدیم، شورای اسلامی وقت این قانون را تصویب و دستورالعمل اجرایی آن را در ۶۶ ماده ابلاغ کرد.

احمدی با اشاره اینکه قرار شد تا در هفته امر به معروف و نهی از منکر که هفته نخست محرم است همایشی برای تجلیل از دست اندرکاران و خادمان این عرصه برگزار شود، بیان کرد: باید اعتراف کنیم که تا رسیدن به نقطه ایده آل و مطلوب هنوز فاصله داریم و باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تلاش‌های زیادی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان عنوان کرد: حالا که قرار است منطقه آزاد اروند محل ورود و خروج آسان اتباع خارجی باشد پس باید بکوشیم تا این منطقه به عنوان نماینده اسلام و یک کشوراسلامی به اتباع سایر کشورها معرفی شود.

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول