اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز آبان‌ماه برگزار می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از 13 تا 17 آبان‎ در تبریز برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز آبان‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی دیشب در حاشیه رونمایی پوستر هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز «رینوتکس» در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آبان ‏ماه هر سال تقریبا همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه «رینوتکس» در استان ما برگزار می‎شود؛ امسال نیز این نمایشگاه از 13 تا 17 آبان‎ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سال‌جاری که سال رونق تولید و حمایت از فناوری ایرانی است، فلسفه برگزاری نمایشگاه این خواهد بود که ما نیازهای صنعت و بخش‌های تولیدی کشور را همراه با توانمندی‎هایی که در داخل برای تولید انواع فناوری‎ها وجود دارد کنار هم قرار دهیم تا این سرمایه‎گذاری‎ها و تلاش اندیشمندان برای رفع مسائل و مشکلات استان صرف شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در چهار بخش و 18 زون عمدتا در حوزه   فناوری‎های نوین برگزار می‎شود؛ در واقع می‎خواهیم متقاضی و مصرف‌کننده فناوری را در کنار هم قرار دهیم و به این ترتیب هم تولید علم و دانش در استان جهت‎دار باشد و هم نیاز صنعت را در داخل کشور تامین کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: تلاش‌های تیم اجرایی برای برنامه‌ریزی این نمایشگاه از ماه‌ها قبل شروع شده و از اول شهریور ماه سامانه ثبت‌نامی نمایشگاه به آدرس WWW.RINOTEX.IR برای مراجعه و ثبت‌نام فناوران علاقمند فعال گردیده است.

وی افزود: این نمایشگاه و جشنواره توسط مدیریت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نمایشگاه بین‌المللی تبریز با همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در استان برگزار می‌گردد. 

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول