اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هیچ تنشی در شورا نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: هیچ تنشی در شورای پنجم نبوده و نیست به طوری که بیشترین مصوبات را در کمیسیون‌ها به کمیته انطباق ارسال کردیم.

هیچ تنشی در شورا نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چهلمین صحن شورای شهر ظهر امروز با انتخاب هیأت رئیسه برای سومین سال شورای پنجم با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری برگزار و پس از رأی‌گیری کامران گردان با 6 رأی موافق از 11 رأی اخذ شده برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه اظهار کرد: کمیته انطباق با حسن نیت طبق قوانین، مدیریت شهری را کمک می‌کند؛ تیم انطباق قوی و اثرگذار و کمک‌کننده در کارهای شهرداری است.

کامران گردان به انسجام و همدلی موجود در شورای پنجم اشاره کرد و گفت: همچون سابق در کنار هم هستیم اعضا نیز روسا و مشاور ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه هیچگونه ارجحیتی به دیگر اعضا ندارم بیان کرد: سعی می‌کنیم با همفکری، مصوبات بهتری داشته باشیم؛ ضمن اینکه بنده به عنوان هماهنگ‌کننده شورا حضور دارم.

رئیس شورای شهر همدان افزود: هیچ تنشی در شورای پنجم نبوده و نیست به طوری که توانستیم بیشترین مصوبات را در کمیسیون‌ها و ارسال به کمیته انطباق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه انتخاب هیأت رییسه قبل از 24 شهریورماه به منظور برگزاری جلسات بعد با هیأت رئیسه جدید بوده است، تصریح کرد: امروز این جلسه با حضور حداکثر اعضا برگزار شد.

گردان با تأکید بر اینکه در کمیسیون‌ها نیز روسا با تخصص کار را پیش می‌برند ادامه داد: کارها به نحو مطلوب در کمیسیون‌ها پیش می‌رود.

معاون امور عمرانی فرمانداری همدان نیز با بیان اینکه در شوراها اختلاف سلیقه وجود دارد، و این اتفاق در جهت پیشرفت و ارتقای موثر است گفت: مصوبات خوب و راهگشایی به فرمانداری ارسال می‌شود که امید است این روند ادامه یابد.

رضا زمانی با اشاره به تصویب 80 درصد مصوبات ارسالی به کمیته انطباق، اظهار کرد: با توجه به اینکه مصوبات خوبی به کمیته انطباق ارسال می‌شود اکثراً مورد تصویب قرار می‌گیرد.

مریم روانبخش رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای شهر همدان نیز در ادامه و با بررسی نامه‌ها گفت: طبق قانون مصوبه‌ای برای خانواده ایثارگران به منظور رایگان شدن خدمات حمل و نقل اتوبوسرانی داشتیم اما شهرداری تا کنون کاری در این خصوص نکرده است.

در این جلسه حمید بادامی‌نجات با اخذ 9 رأی موافق و دو رأی ممتنع برای دومین سال متوالی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب و برای مدت یک سال دیگر در این سمت فعالیت خواهد داشت.

در این جلسه روسا و اعضای کمیسیون‌ها به شرح زیر انتخاب شد.

کمیسیون فنی و عمرانی به ریاست علی رحیمی‌فر و عضویت اکبر کاووسی‌امید، کامران گردان، نرگس نورالله‌زاده و حمید بادامی‌نجات، کمیسیون شهرسازی و معماری به ریاست نرگس نورالله‌زاده و عضویت علی رحیمی‌فر، سیدمسعود عسگریان، رضوان سلماسی و اکبر کاووسی‌امید، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به ریاست رضوان سلماسی با عضویت حسین قراباغی، اکبر کاووسی‌امید، حمید بادامی‌نجات و جواد گیاه‌شناس و کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری به ریاست سید مسعود عسگریان با عضویت علی فتحی، مریم روانبخش، کامران گردان و حسین قراباغی برای ادامه فعالیت طی یک سال آینده مشخص شدند.

کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری به ریاست حسین قراباغی با عضویت علی فتحی، حمید بادامی‌نجات، کامران گردان، مریم روانبخش،جواد گیاه‌شناس و رضوان سلماسی، کمیسیون خدمات شهری به ریاست علی فتحی و به عضویت مریم روانبخش، رضوان سلماسی، سید مسعود عسگریان، کامران گردان و اکبر کاووسی‌امید، کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی به ریاست اکبر کاووسی‌امید با عضویت حمید بادامی‌نجات، علی رحیمی‌فر، سید مسعود عسگریان، حسین قراباغی، نرگس نورالله‌زاده و مریم روانبخش، کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی به ریاست مریم روانبخش با عضویت علی فتحی، جواد گیاه‌شناس، سید مسعود عسگریان، علی رحیمی‌فر و کامران گردان و مرکز مطالعات و پژوهش‌ها نیز با هیأت مدیره شامل حسین قراباغی، حمید بادامی‌نجات، اکبر کاووسی‌امید، کامران گردان و جواد گیاه‌شناس طی یک سال آینده فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/89039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول