اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| گاف نتانیاهو درباره نخست‌وزیر انگلیس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک گاف در جلسه کابینه درباره سفر اخیرش به لندن گفت که در این سفر با «بوریس یلتسین» دیدار کرده؛ کسی که ۱۲ سال از مرگ او می‌گذرد!

فیلم| گاف نتانیاهو درباره نخست‌وزیر انگلیس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در بازگشت از سفر اخیر خود به لندن و در جمع کابینه این رژیم، گاف عجیبی درباره دیدارش با نخست‌وزیر انگلیس داده است.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره سفر پنجشنبه هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به لندن و دیدارش با «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس ادامه دارد، نخست‌وزیر این رژیم امروز یک گاف بزرگ درباره نام نخست‌وزیر انگلیس داده است.

به گزارش پایگاه «جوئیش نیوز»، نتانیاهو در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در توضیح این سفر گفت که «من از سفر کوتاهم به لندن برگشتم، در آنجا با نخست‌وزیر بوریس یلتسین دیدار کردم»!

 


بوریس یلتسین

 

گاف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره نام نخست‌وزیر انگلیس باعث شد که اعضای کابینه با خنده به نخست‌وزیر تاکید کنند که او با «بوریس جانسون» دیدار کرده است نه بوریس یلتسین متوفی!

بوریس یلتسین رئیس‌جمهور اسبق روسیه، ۲۳ آوریل ۲۰۰۷ (سوم اردیبهشت ۱۳۸۶) و در ۷۶ سالگی در مسکو درگذشت.

نتانیاهو در دیدار با بوریس جانسون از او خواسته بود در مقابله با ایران از خود جدیت نشان دهد اما علی‌ رغم درخواست او از جانسون برای توقف گفت‌وگوها با ایران، یک سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس بر اهمیت دیپلماسی با ایران تأکید کرد (جزئیات بیشتر).

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول