اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شاه اردن بر حمایت از حقوق قانونی ملت فلسطین تاکید کرد

شاه اردن گفت، کشورش از برادران فلسطینی برای دستیابی به حقوق عادلانه و قانونی خود و ایجاد کشور مستقل خود در مرزهای 4 ژوئن 1967 با پایتختی قدس شرقی بر اساس راه حل دو کشور حمایت می‌کند.

شاه اردن بر حمایت از حقوق قانونی ملت فلسطین تاکید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله دوم» پادشاه اردن تاکید کرد که وظیفه ما ایستادگی در کنار برادران فلسطینی است.

به گزارش خبرگزارس رسمی اردن (پترا) ، عبدالله دوم در دیدار وی و ولی‌عهد، شاهزاده «حسین بن عبدالله الثانی» با چهره‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای اردن که روز یکشنبه در کاخ بسمان به منظور بررسی امور محلی و منطقه‌ای برگزار شده بود، این سخنان را بیان داشت.

شاه اردن در این نشست بار دیگر بر موضع قاطع و واضح اردن در قبال مسئله فلسطین تاکید کرد و گفت: اردن از برادران فلسطینی برای دستیابی به حقوق عادلانه و قانونی خود و ایجاد کشور مستقل خود در مرزهای 4 ژوئن 1967  با پایتختی قدس شرقی بر اساس راه حل دو کشور حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد که در حاشیه جلسات مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک  با شماری از رهبران و مقامات بین المللی برای تأکید بر موضع محکم اردن در مورد فلسطین دیدار خواهد کرد.

پادشاه اردن تأیید کرد که روابط اردن با برادران عربی خود قوی است و با همه رابطه برادرانه‌ای دارد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول