اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جوانان مشهدی در تاسوعا و عاشورا پاکبان شهر می‌شوند

همزمان با فرارسیدن محرم الحرام جوانان مشهدی با کمپین «مهربان باشیم» در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پاکبان شهر می‌شوند.

جوانان مشهدی در تاسوعا و عاشورا پاکبان شهر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با فرارسیدن محرم الحرام، جمعی از جوانان مشهدی با به راه انداختن کمپین «مهر_بان باشیم»، دغدغه‌ای متفاوت را در مشهدالرضا، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در راستای پاکسازی محیط شهری دنبال می‌کنند. 

این کمپین از شهریور ماه ۱۳۹۶ در مشهد آغاز به کارکرده و با رویکرد توانمندسازی اعضا، ایجاد همدلی بین مردم، کارآفرینی برای نیازمندان و ترویج مهربانی و لبخند، طرح‌ها و فعالیت‌های متعددی را طراحی و تا به امروز به مرحله اجرا در آورده است.

امسال نیز بار دیگر برای چهارمین سال پیاپی در تاسوعا و عاشورای ۱۳۹۸، جمع زیادی از جوانان مشهدی بار دیگر همدل شده اند تا علاوه بر فرهنگ سازی و کمک به پاکبانان مشهدالرضا، خدمت بی منت و عزاداری خود را جلوه دیگری دهند. 

امسال نیز این پویش با شعار «با هم فرهنگ می سازیم»  و به همت کمپین «مهربان باشیم» ادامه دارد و فعالیت‌های برنامه ریزی شده این کمپین، از سوی جوانان جهادگر بی‌منت، ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۱۲:۳۰ و شب شام غریبان نیز از ساعت ۲۰ در محل غرفه «مهربان باشیم» واقع در عرصه میدان شهدای مشهد با حضور پرشور و استقبال گرم و همیشگی مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول