اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اباعبدالله(ع) الگویی برای تمام دوران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردل با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) سراسر درس و دربرگیرنده مسائل سیاسی و حتی تربیتی است، گفت: برای زندگی در جامعه امروز نیازمند الگو هستیم و چه الگویی بهتر از اهل بیت‌(ع) می‌توان یافت.

اباعبدالله(ع) الگویی برای تمام دوران

حجت‌الاسلام حمید بهرامی فیل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امسال ۵۲ مبلغ اعزامی از دفاتر سازمان تبلیغات قم و اصفهان برای پوشش عملیات محرم در دو بخش مرکزی و میانکوه شهرستان اردل مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در ایام محرم مردم به شوق عزاداری سید و سالار شهیدان در مساجد و هیأت‌های مذهبی گردهم می‌آیند، افزود: این فرصت مغتنمی است تا با بیان مطالب مفید و کاربردی زمینه‌ساز بهره‌مندی بیشتر مردم از مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) شویم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردل ادامه داد: هرسال با دعوت از مبلغین تلاش می‌کنیم از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

بهرامی با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) سراسر درس و دربرگیرنده مسائل سیاسی و حتی تربیتی است، اظهار داشت: برای زندگی در جامعه امروز و قرار گرفتن در مسیر درست، نیازمند الگو هستیم و چه الگویی بهتر از اهل بیت‌(ع) می‌توان یافت.

وی با بیان اینکه موضوعات تبلیغی مورد بحث در این دوره بر محوریت واقعه عاشوراست، افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه در حوزه خانواده و آسیب‌های اجتماعی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مبلغین است.

وی اضافه کرد: این طرح تبلیغی به مدت ۱۲ روز در مناطق مذکور اجرا می‌شود.


انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول