اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تاکنون بیش از 5 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده است/ حادثه کربلا مصدوم کرمانشاهی نداشت

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: تاکنون 5 هزار و 24 نفر برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

تاکنون بیش از 5 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده است/ حادثه کربلا مصدوم کرمانشاهی نداشت

حامد دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین آمار‌ها از ثبت‌نام در سامانه سماح، اظهار داشت: تاکنون 5 هزار و 24 نفر برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین در این سامانه(https://samah.haj.ir) ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در خصوص اعزام ثبت‌نام شدگان در این سامانه، اظهار داشت: افراد (از 19 شهریورماه) با در داشتن رسید ثبت‌نام در سامانه سماح و گذرنامه خود می‌توانند از چهار مرز رسمی خسروی، مهران، چزابه و شلمچه عازم عتبات عالیات شوند.

وی مدت زمان خروج زائران از کشور  تا برگشت را یک ماه اعلام کرد و گفت: زمان خروج برای زائران عتبات عالیات تا 72 ساعت قبل از اربعین است.

دارابی با بیان اینکه در دهه اول محرم 10 کاروان 40 نفره با مجوز سازمان حج و زیارت استان عازم عتبات عالیات شده‌ است، گفت: چهار کاروان از این تعداد همزمان با بازگشایی مرز خسروی(15 شهریورماه) از این مرز زمینی عازم کشور عراق شدند.

این مسؤول ادامه داد: برای اعزام کاروان‌های حج زیارت استان از طریق مرز خسروی شهرستان قصرشیرین منتظر مجوز کتبی هستیم، به محض دریافت مجوز کاروان‌های خود را از این مرز اعزام خواهیم کرد.

دارابی در خصوص حادثه مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در کربلا معلی، گفت: حادثه روز گذشته کربلا مصدوم کرمانشاهی نداشت، البته افراد اعزام شده دیروز ثبت‌نام شده سامانه سماح نبودند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول