اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری 8 سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری هشت سارق به دنبال اجرای طرح‌های مختلف انتظامی پلیس طی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 8 سارق در اسدآباد

 افشین یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری هشت سارق در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه‌ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی اسدآباد با بهره‌گیری از امکانات موجود به اجرای طرح‌ پرداختند.

وی به توفیقات کسب شده به دنبال اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: مقادیری انواع مواد مخدر در این راستا کشف، هشت معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، دو نفر جلبی، هشت سارق منزل، موتورسیکلت، احشام و اماکن خصوصی و سه نفر مرتکب به سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: 6 فقره انواع سرقت نیز در این راستا کشف و 15 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی یادآور شد: شهروندان تعامل و همکاری با پلیس را در موارد مختلف ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/89039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول