اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برنامه ویژه‌ای برای مساله تیراندازی و قاچاق در لرستان داریم

رئیس کل دادگستری لرستان به مسئله تیراندازی و نیز قاچاق سلاح،مهمات و مواد مخدر اشاره کرد و‌ گفت: این مسائل موجبات نگرانی را فراهم آورده است ک برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.

برنامه ویژه‌ای برای مساله تیراندازی و قاچاق در لرستان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رزم امروز در جلسه شورای قضایی استان لرستان که با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و امام سجاد (ع) گفت: همه انسانها و بشریت مدیون امام حسین (ع) و این بزرگوار تمام هستی خود را به میدان آورد تا پایان خدا زنده بماند.

رئیس کل دادگستری لرستان به مسئله تیراندازی و نیز قاچاق سلاح،مهمات و مواد مخدر اشاره کرد و‌ گفت: این مسائل موجبات نگرانی را فراهم آورده است ک برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که شورای قضایی به منظور ایجاد وحدت در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابع تشکیل می‌شود، افزود: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رییس شورای قضایی لرستان به مهمترین برنامه‌های آیت الله رییسی در طرح تحول قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در راستای این اهداف و برنامه‌ها گام‌های مفید و کاربردی را برداریم.

وی در ادامه به تلاش در جهت رفاه کارکنان دستگاه قضا در استان اشاره کرد و افزود: ۴۶ درصد از پست‌های قضایی و ۵۶ درصد از پست‌های کارمندی دستگاه قضایی در استان بلا تصدی هستند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رزم به تلاش مجدانه در راستای پیگیری مسایل عمرانی در دادگستری و سازمان‌های تابع استان اشاره کرد و ابراز داشت: پرونده‌های موجود در اجرای احکام دارای حجم بالایی هستند که باید ساماندهی شوند و در جهت کاهش آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول