اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شرکت هپکو و آذرآب هویت صنعت کشور هستند

استاندار استان مرکزی از شرکت هپکو و آذرآب به عنوان هویت صنعت کشور یاد کرد و گفت: در کارگروه ملی تسهیل نتایج خوبی حاصل شد و به طور حتم با تعامل و مساعدت مسوولان کشوری و استانی تدابیر ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات دو واحد صنعتی استان اندیشیده می‌شود.

شرکت هپکو و آذرآب هویت صنعت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: در دهه اول محرم امسال شاهد حضور پررنگ‌ جوانان و هیئات مذهبی در استان بودیم که این مهم نشان می‌دهد مردم همواره در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی و از کیان نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: در دیگر کشورها به‌ویژه قلب آمریکا در نیویورک و کالیفرنیا و کشورهای شرق دور نیز شاهد حضور پررنگ مردم در مراسم عزاداری امام حسین (ع) بودیم که این همان صدور انقلاب فرهنگی است.

استاندار استان مرکزی ضمن تأکید بر استمرار وحدت میان ملت بزرگ ایران گفت: متأسفانه در تریبون برخی افراد شاهد نقض وحدت هستیم و با توجه به فرمایشات امام راحل باید این وحدت و همدلی را حفظ کنیم چراکه موفقیت‌های نظام مرهون وحدت کلمه است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نیز گفت: طی پنج سال گذشته در استان اقدامات قابل ملاحظه‌ای از سوی نیروهای زحمتکش سپاه به عنوان خط مقدم صورت گرفته و در این نشست مصوب می‌شود که تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و آبرومندانه‌تر این کنگره انجام دهند.

آقازاده تأکید کرد: فرمانده سپاه روح‌الله باید نحوه همکاری و عملکرد ادارات را ارزیابی کند چراکه این کنگره متعلق به مردم است و مسؤولان نظام به عنوان خدمتگزاران نباید در این راستا از هیچ کوششی دریغ کنند.

وی با اشاره به نقش کلیدی فرمانداران در حیطه وظایف و اعزام افراد در ستاد شهرستان‌ها نیز بیان کرد: فرمانداران در تبیین و اهداف کنگره و اعلام افراد نقش مهمی ایفا می‌کنند.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: از برکات برگزاری کنگره بهره‌برداری از باغ‌موزه دفاع مقدس و همچنین تبدیل مصلی به یک مرکز فرهنگی مذهبی استان است و این اقدامات بزرگ فرهنگی به برکت خون شهدا، ارتقا فرهنگ و تزریق روحیه شهادت‌طلبی و مجاهدت‌های شهداست.

آقازاده افزود: طی دو هفته آتی اعضای ستاد کنگره دیداری با رهبر معظم انقلاب دارند که طی این دیدار گزارشی از اقدامات فرهنگی و کنگره استان ارائه می‌شود و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهره‌مند خواهیم شد.

وی اضافه کرد: صبح روز جاری حقوق خرداد و تیرماه کارکنان شرکت آذرآب پرداخت شد، در نتیجه سوء مدیریت در این واحد بزرگ تولیدی استان شاهد مشکلاتی هستیم، مسؤولان استانی در راستای رفع این مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و نباید اجازه سوءاستفاده برخی افراد در این خصوص فراهم شود.

استاندار استان مرکزی از شرکت هپکو و آذرآب به عنوان هویت صنعت کشور یاد کرد و گفت: در کارگروه ملی تسهیل نتایج خوبی حاصل شد و به طور حتم با تعامل و مساعدت مسؤولان کشوری و استانی تدابیر ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات دو واحد صنعتی استان اندیشیده می‌شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول