اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مهلت ثبت نام در نهمین سمپوزیم مجسمه سازی تمدید شد

براساس اعلام سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دلیل درخواست مکرر هنرمندان مجسمه ساز مهلت ثبت نام نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران تمدید شد.

مهلت ثبت نام در نهمین سمپوزیم مجسمه سازی تمدید شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، براساس اعلام قبلی مهلت ثبت نام در سمپوزیم بین المللی مجسمه سازی تهران تا روز چهارشنبه ۲۰ شهریور بود اما به علت استقبال و همچنین درخواست شرکت کنندگان این زمان تمدید شد. 

برهمین اساس ثبت نام در این سمپوزیم تا روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به مدت یک هفته تمدید شده و علاقه مندان برای حضور در این سمپوزیم باید هرچه سریعتر برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

تاکنون هشت دوره از سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برگزار شده و آخرین دوره آن هم سال 1396 بوده است البته با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور سال گذشته این سمپوزیوم برگزار نشد و برگزاری مرحله نهم آن به زمان دیگری موکول شد تا با بودجه مناسب و برنامه ریزی بهتری برگزار شود.

موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران پیش از این گفته بود سمپوزیوم تهران به علت نوع برگزاری و همچنین سطح بین‌المللی آن و تعداد هنرمندانی که در آن حضور پیدا می‌کنند مورد استقبال خوبی قرار می‌گیرد. در مدت زمانی هم که سمپوزیوم برگزار نشد و به تعویق افتاد پیگیری‌هایی از طرف هنرمندان خارجی داشتیم که می‌خواستند اطلاع پیدا کنند سمپوزیوم تهران برگزار می‌شود یا نه. این اتفاق برای ما جای خوشحالی دارد که سمپوزیوم‌ مجسمه سازی تهران توانسته در بین سمپوزیوم‌های دنیا جایگاه خودش را پیدا کند و از اعتبار خوبی برخوردار شود به همین علت انگیزه ما برای برگزاری دوره نهم سمپوزیوم بیشتر است و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و وقفه بیشتری نداشته باشیم. 

آثار سمپوزیوم‌های قبلی به جز دو دوره اول که مجسمه‌ها در فضاهای مختلف پخش شدند از دوره سوم به بعد سیاست بر تجمیع نصب مجسمه‌ها قرار گرفت، بنابراین از دوره سوم تا هشتم در یک مکان به طور مشخص در پارک‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول