اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نشست صمیمانه انصاری‌فرد با سرمربی و کاپیتان‌های پرسپولیس

نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون و همچنین سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

نشست صمیمانه انصاری‌فرد با سرمربی و کاپیتان‌های پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های تیم پرسپولیس امروز به دعوت  مدیر عامل در باشگاه پرسپولیس حضور یافتند.

در این نشست درباره مسایل مختلف تیم گفت و گو شد و انصاری فرد از زحمات بازیکنان و آرامشی که در تیم وجود دارد تشکر کرد و گفت: بازیکنان تیم بدون توجه به هر چیزی فقط روی تمرین و بازی‌ها تمرکز کرده‌اند. این تلاش آنها جای تقدیر دارد و ما هم که تازه مسوولیت باشگاه را پذیرفته‌ایم سخت در تلاش هستیم تا با نهایی شدن قرارداد اسپانسری که جزییات و نحوه همکاری آن مشخص نبوده و برخی برنامه‌های اقتصادی دیگر باشگاه را به شرایط مالی بهتر برسانیم. بنده حسب وظیفه برای آگاهی اعضای تیم ضمن تقدیر و تشکر از  انگیزه‌های بالای اعضای تیم این شرایط را به نمایندگی از تیم با کاپیتان‌های پرسپولیس در میان گذاشتیم و خوشحالیم که دغدغه اصلی بازیکنان سربلندی تیم در بازی‌های پیش رو است و برای رسیدن به این هدف بدور از هر حاشیه‌ای سخت در حال تلاش هستند و تیم در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد.

ساعتی بعد از دیدار صمیمانه کاپیتان‌ها و مدیرعامل  پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس  با حضور در باشگاه جلسه‌ای با محمدحسن انصاری فرد داشت.

در این جلسه درباره مسائل مربوط به زمین تمرین، برنامه‌های آماده‌سازی و وضعیت کنونی تیم گفت‌وگو شد. کالدرون برگزاری چنین نشست‌هایی را ضروری دانست و خروجی‌های این جلسات را مفید ارزیابی کرد.

انصاری فرد در این نشست ضمن تقدیر از سخت‌کوشی‌ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان تاکید کرد؛ پرسپولیس در بازی‌های پیش رو با حمایت همه جانبه هواداران خود به میدان خواهد رفت و ان‌شاءالله موفقیت‌های لازم هم با تلاش و حمایت  همه جانبه بدست خواهد آمد.

 در این جلسه کالدرون درباره لزوم تغییر زمین تمرین با مدیرعامل صحبت کرد و مراتب نارضایتی خود از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی را اعلام داشت.

در دقایقی از این جلسه، محسن خلیلی مدیر تیم و خواگین و اینیگو دستیاران کالدرون هم حضور داشتند و درباره آخرین شرایط تیم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول